tptd.pl

Spotkania, spoty, imprezy oraz zloty
Awatar użytkownika
gzoom
Posty: 373
Rejestracja: środa 26 mar 2014, 06:40
Model: ZZW30
Silnik: 1ZZ-FE
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: tptd.pl

Post autor: gzoom »

Pozdrowienia z ostatniego w sezonie tptd :)

Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
WojtekMR
Posty: 1345
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 11:47
Model: ZZW30
Silnik: K20z4

Re: tptd.pl

Post autor: WojtekMR »

trzymam kciuki
Awatar użytkownika
gzoom
Posty: 373
Rejestracja: środa 26 mar 2014, 06:40
Model: ZZW30
Silnik: 1ZZ-FE
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: tptd.pl

Post autor: gzoom »

Poprawiłem swój rekord życiowy na 2:00.365 (mój boczny numer to 7), przybliżyłem się do Wojtka ale jego rekordu nie pobiłem. Skończyłem na 6 miejscu, za jakimś (nie widziałem go zupełnie) Focusem, 3x Clio Sport Cup i Civicem z klatką (co one robiły w klasie City, nie wiem). Ogólnie impreza wyszła moim zdaniem słabo, najpierw okazało się, że zniknąłem z systemu i straciłem pół godziny na wyjaśnianie co i jak, przez co spóźniłem się na pierwszą sesję pomiarową. Tłok niesamowity, na imprezie tłum, do tego autoprezenty tłum. Sesje były poszatkowane wydarzeniami, co chwilę ktoś lądował w kamyczkach i trzeba było go lawetą wyciągać, albo tylko w trawie i wracając zasypywał tor ziemią, ktoś połamał i zgubił front lip i tak dalej. Mustang się zapalił w czasie jazdy. Jako że złej baletnicy to i rąbek u spódnicy przeszkadza to mnie jeździło się źle. Jeżeli ktoś miał wątpliwości to R888 starte do poziomu slick niestety nie trzymają dobrze. O ile jak były w dobrym stanie było czuć, jak "wgryzają" się w asfalt, o tyle "łyse" nie trzymają zupełnie, na ostatnich sesjach czasy miałem 3-4 sek gorsze niż zwykle i walczyłem o to, żeby nie wylecieć. Na nowy sezon nowy komplet mnie nie ominie. Do tego zeszło znów zeszło ok. 0,5 litra oleju, martwi mnie kopcenie na biało podczas postoju. No i patent z "kolankiem" z ZTR nie sprawdził się zupełnie, znów zaświecił mi się P0141, wymiana sondy (obecna jest całkiem czarna) mnie nie ominie.
Awatar użytkownika
Kubek_KSJZ
Posty: 870
Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 18:55
Model: Inny
Generacja: REV5
Silnik: benzynowy

Re: tptd.pl

Post autor: Kubek_KSJZ »

Graty bardzo dobrego wyniku

Z r888 nie powinno być tak źle, dla mnie zdarta na slick to była połowa jej życia, docięcie i jazda dalej, cała opona jest przecież zrobiona jednego rodzaju gumy na karkasie, ew. czynniki zew. jak wiek lub prędzej przegrzania po drodze jakie miała.

BTW Te szybsze cliówki chyba nie miały jednak klatek? Słyszałem, że tylko cif i jak miał tylko klatkę to go spowalniała jako dodatkowa masa ;) jednak chyba nigdy to nie idzie w parze z innymi modami w stronę motorsportu.

Sama nazwa tej klasy jako "city" jest nietrafiona, najpewniej autor miał na myśli "street" bo mało które z aut startujących to samochody miejskie a już na pewno nie mr2 czy gt86, za to clio jak najbardziej, zresztą wymiatają :)
Awatar użytkownika
gzoom
Posty: 373
Rejestracja: środa 26 mar 2014, 06:40
Model: ZZW30
Silnik: 1ZZ-FE
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: tptd.pl

Post autor: gzoom »

Cilówki są mniej więcej seryjne, jeśli nie liczyć np. hydraulicznego ręcznego, kubełków itp. Czy Civica klatka spowalniała nie wiem, mnie też "pałąk" spowalnia. Myślę, że klasa City jest jak najbardziej trafiona, bo w niej startują samochody "seryjne, słabe". Granicę pomiędzy klasami gdzieś trzeba wyznaczyć, zawsze ktoś będzie poszkodowany. Żeby nie było wątpliwości, nie mam pretensji że nie byłem pierwszy, to naprawdę nie była moja najbardziej udana edycja, a Cliówki są po prostu szybsze i tyle w temacie.
Nikt w okolicy nie chciał mi R888 naciąć.
Dzięki. Na szczęście 2:00 nie padło, więc mam po co w przyszłym roku jeździć :)
Awatar użytkownika
Kubek_KSJZ
Posty: 870
Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 18:55
Model: Inny
Generacja: REV5
Silnik: benzynowy

Re: tptd.pl

Post autor: Kubek_KSJZ »

Nie chodzilo mi o to, ze klasa jest chybiona a jej nazwa ;) zamiast city dac street i juz
Awatar użytkownika
gzoom
Posty: 373
Rejestracja: środa 26 mar 2014, 06:40
Model: ZZW30
Silnik: 1ZZ-FE
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: tptd.pl

Post autor: gzoom »

Mój "best lap", ale chyba jest ciut rozjechany obraz z parametrami :/
https://youtu.be/DegDPnCJvU0
Ktoś sprawdzał czy budżetowy GoPro Hero+ Wifi współpracuje z Harry Lap Timer?
Filmy z pozostałych sesji na moim kanale https://www.youtube.com/channel/UCbg_wz ... KZ2-5KXIew
Awatar użytkownika
WojtekMR
Posty: 1345
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 11:47
Model: ZZW30
Silnik: K20z4

Re: tptd.pl

Post autor: WojtekMR »

kurcze jak patrzę na twój przejazd to ja nie wiem jak ja taki sam wynik zrobiłem :shock: tyle do poprawy w zakrętach :oops:

wydaje mi się że jedyną moją przewagą są późne dohamowania ( niestety na razie za mocne),

być może późne hamowanie utrudnia płynne przejechanie łuku ale widzę że trochę cojones i wynik można jeszcze naciągnąć
Awatar użytkownika
Kubek_KSJZ
Posty: 870
Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 18:55
Model: Inny
Generacja: REV5
Silnik: benzynowy

Re: tptd.pl

Post autor: Kubek_KSJZ »

Choć moim skromnym zdaniem "brzuch romana" można przejechać inną, prawdopodobnie szybszą linią niż na filmie Gzoom'a.
Awatar użytkownika
WojtekMR
Posty: 1345
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 11:47
Model: ZZW30
Silnik: K20z4

Re: tptd.pl

Post autor: WojtekMR »

gdzie jest dupa Romana? http://rajdowypoznan.com/download/file. ... ab1e0a1580

ja nie mówę że gzoom robi zakręty idealnie (wręcz mam nadzieję że można jeszcze lepiej) ale że moje przejazdy są do kitu i to że zrobiłem w sumie niezły czas pokazuje że są jeszcze sekundy do urwania :twisted:
ODPOWIEDZ