A Ty masz alternator od 3S-GTE czy 3S-GE? Z tego co pamiętam to od turbo były 80A, a N/A miały 60 albo 70A. W praktyce czy różnica 10A ma duży wpływ to nie wiem.
emteka pisze:Dobra. Żarty żartami. A tu poważna sprawa.
Uszczelkę pod głowicą chociaż wymienili? Jakieś śruby pourywali czy jak?
W sumie to kiedyś przerabiałem podobny temat. Padła mi uszczelka pod głowicą na A4 za Katowicami. Laweta z autostrady nie jest niestety tania. Dawne czasy kiedy to nie miałem za bardzo pojęcia o mechanice. Gość mnie zawiózł na warsztat w Katowicach, gdzie zrobili mi w starym 3S-GE wymianę uszczelki za ~1800 PLN, ale tak poskładali silnik, że rzygał olejem ze wszystkich możliwych otworów i oczywiście spalił mi się przez to alternator -regenerowany kilka(3-4) miesięcy wcześniej. Dostał zewnętrzne smarowanie olejem.
EDIT
Przypomniałem sobie nazwę warsztatu: Nyga Auto Serwis - nie polecam.