Dotarłem do domu o 22:00. Dziękuję Kubkowi za sugestię aby zostać przy semi-slikach i Goldiemu za pomoc przy zmianie kół i miły wspólny powrót (całą drogę Ci zazdrościłem widząc Cię w lusterku że SW20 wygląda zdecydowanie lepiej niż W30). Gratuluję odwagi i hartu ducha, bo ewidentnie samochód nie chciał z Tobą w tych trudnych warunkach współpracować

Mój najlepszy czas to 2:05:215, więc pomimo nowych twardszych sprężyn rekordu nie pobiłem. Początkowo tak jak Goldi miałem czasy 2:30+ i ciepło w gaciach z wrażenia, "drift" w deszczu przy 140km/h w zakręcie przed prostą startową gdzie wszyscy patrzą - bezcenny.
Ogólnie mam bardzo mieszane wrażenia po tej edycji. Z jednej strony mega-bałągan, na parkingu ciasno że nie było gdzie samochodu postawić, tylko 6 sesji zamiast 7, na naszą sesję (niebieską) wpuszczali samochody z innych grup (głownie Porsche z akademii jazdy, które przeszkadzały, albo się wlokły albo wyprzedzały) - a z drugiej strony na ostatnią sesję nie mogę złego słowa powiedzieć, miałem 4 czyste okrążenia i mimo to szału nie było. Udało mi się ponownie wywalczyć 2 miejsce w klasie City (w sumie 41 z 64) ale wyłącznie dzięki temu, że Subaru BRZ przerzucono do wyższej kategorii. Największą nagrodą jest satysfakcja że mam "na koncie" BMW 428, Golf GTI, Octavię RS, parę GT86, Mustanga ... i SW20
Aha, Harry dał ciała i ani filmików, ani telemetrii z jazdy nie mam żadnej, nie wiem co się stało.
Jeżeli ktoś planuje zakup zawieszenia KW w JDL to mogę podarować kupon ze zniżką 15%
