"Świeżyzna na bazarze"
Re: "Świeżyzna na bazarze"
To ta usdm co byla 2-3 lata temu do sprzedania niby po renowacji i odbudowie silnika ale te bylo 5sfe i to jest chyba swapna silnik od streetajesli sie nie myle
- Bullseye
- Administrator
- Posty: 1388
- Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 09:52
- Model: SW20
- Generacja: REV2
- Silnik: 3S-GE gen4
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: "Świeżyzna na bazarze"
A pamietasz jak blacharsko ? Czy szkoda zachodu ??
2016 - Toyota MR2 REV2 "Perełka" - 93"
2012 - 2016 Toyota MR2 REV2 "Mercia" - 93" [*]
2015 - Honda CA125 Rebel "Rabuś" - 97"
2012 - 2016 Toyota MR2 REV2 "Mercia" - 93" [*]
2015 - Honda CA125 Rebel "Rabuś" - 97"
Re: "Świeżyzna na bazarze"
O ile mnie pamiec nie myli to lakier byl "odswiezany" ale 100% pewnosci nie mam
Re: "Świeżyzna na bazarze"
Stała na początku za 38 

Re: "Świeżyzna na bazarze"
No to teraz to już prawie okazjastolik pisze:Stała na początku za 38

A tak bardziej na serio to tani polift się pojawiłm 16k zł:
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-mr ... xtor=SEC-8
- mario
- Posty: 112
- Rejestracja: niedziela 31 lip 2016, 17:12
- Model: ZZW30
- Silnik: 2zz-GE
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: "Świeżyzna na bazarze"
Mam świadomość że zzw30 będzie autem kultowym kiedyś i osiągać będzie wysokie ceny ale kwota powyżej 20 tysięcy za egzemplarz który jest seryjny i nie przeszedł modyfikacji mechanicznych jest czystą abstrakcją w teraźniejszości. Nie mniej widząc ogłoszenia z ceną 38 tyś zastanawiam się po co ktoś to wystawia, bo chyba nie liczy że się sprzeda. Zmiana ceny na 30 tyś pewnie raczej nie pomoże. 

Re: "Świeżyzna na bazarze"
Też tak myślałem ale powiem Ci żę kupiłem swoją MR2 w cenie (chyba) 22k zł, poliftów jest mało i trochę nie ma w czym przebierać. Gdybym miał wtedy możliwość kupienia MR2 powiedzmy z 2005 roku z udokumentowanym niskiem przebiegiem i hardtopem to myślę że bym 30k zł dał.mario pisze:Mam świadomość że zzw30 będzie autem kultowym kiedyś i osiągać będzie wysokie ceny ale kwota powyżej 20 tysięcy za egzemplarz który jest seryjny i nie przeszedł modyfikacji mechanicznych jest czystą abstrakcją w teraźniejszości. Nie mniej widząc ogłoszenia z ceną 38 tyś zastanawiam się po co ktoś to wystawia, bo chyba nie liczy że się sprzeda. Zmiana ceny na 30 tyś pewnie raczej nie pomoże.
- rafa(L)
- Posty: 1121
- Rejestracja: środa 19 mar 2014, 21:29
- Model: SW20
- Generacja: REV2
- Silnik: 3S-GTE
- Lokalizacja: Parole
Re: "Świeżyzna na bazarze"
A może komuś "ferari"?



- mario
- Posty: 112
- Rejestracja: niedziela 31 lip 2016, 17:12
- Model: ZZW30
- Silnik: 2zz-GE
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: "Świeżyzna na bazarze"
Spoko tylko to nie jest polift.tinuviel pisze:Też tak myślałem ale powiem Ci żę kupiłem swoją MR2 w cenie (chyba) 22k zł, poliftów jest mało i trochę nie ma w czym przebierać. Gdybym miał wtedy możliwość kupienia MR2 powiedzmy z 2005 roku z udokumentowanym niskiem przebiegiem i hardtopem to myślę że bym 30k zł dał.mario pisze:Mam świadomość że zzw30 będzie autem kultowym kiedyś i osiągać będzie wysokie ceny ale kwota powyżej 20 tysięcy za egzemplarz który jest seryjny i nie przeszedł modyfikacji mechanicznych jest czystą abstrakcją w teraźniejszości. Nie mniej widząc ogłoszenia z ceną 38 tyś zastanawiam się po co ktoś to wystawia, bo chyba nie liczy że się sprzeda. Zmiana ceny na 30 tyś pewnie raczej nie pomoże.
