Od przyszłego auta nie mam wiele wymagań, a zależy mi w kolejności od najważniejszych do najmniej ważnych:
-2003+ (koniecznie)
-LSD (nie wiem czy wszystkie po lifty mają w standardzie)
-smt (bardzo bym chciał, ale ciężko z dostępnością)
-dobre wyposażenie wnętrza (czy ciężko jest auto doposażyć?)
-stan auta obojętny, byle cena to odzwierciedlała, czyli może być powypadkowy ( w granicach rozsądku), uszkodzony silnik etc. byle cena była adekwatna.
Aktualnie posiadam smarta roadstera i mogę go oddać na wymianę z dopłatą z mojej strony.
Kupię mr2 spyder
Re: Kupię mr2 spyder
Nie wiem czy czytałeś, ale polecam na początek:
http://staryjaponiec.blogspot.com/2013/ ... r-w30.html
treściwie o ZZW30.
Nie jechałem nigdy MR2 z SMT, ale poczytaj w necie jak to się sprawuje bo mi się o uszy raczej średnio przychylne opinie obiły.
http://staryjaponiec.blogspot.com/2013/ ... r-w30.html
treściwie o ZZW30.
Nie jechałem nigdy MR2 z SMT, ale poczytaj w necie jak to się sprawuje bo mi się o uszy raczej średnio przychylne opinie obiły.
- mario
- Posty: 112
- Rejestracja: niedziela 31 lip 2016, 17:12
- Model: ZZW30
- Silnik: 2zz-GE
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Kupię mr2 spyder
Super się sprawuje. Szarpie, zgrzyta i ciągle serwis trzeba odwiedzać żeby to ustawić, a jeśli ktoś myśli że to sprzęgło jest takie samo jak w zwykłej skrzyni to się grubo myli bo jest zupełnie inne i tu przychodzi zaskoczenie - jest tylko dostępne w aso. Jeśli ktoś myśli że sobie sam wymieni i będzie jeździł to jest w błędzie. Albo wymiana w aso albo po wymianie laweta i do aso bo tylko komp serwisowy może to obsłużyć i skalibrować. Gorszego badziestwa nie mogli tam wsadzić. Nie dość że się psuje, części cholernie drogie, to jeszcze beznadziejnie się zachowuje. Ja kupiłem mr2 bo jest lekka, świetnie startuje i śmiga bokami. Jeśłi by były tylko ze skrzynią SMT to bym nigdy nie kupił.
Re: Kupię mr2 spyder
Aktualnie mam smarta roadstera z podobnym systemem skrzyni biegów, który wiem, że jest NAJGORSZY z wszystkich. Mój ma zmienioną mapę skrzyni i śmiga znośnie (płynność i czas zmiany biegów porównywalny do zmiany normalnego człowieka). Wiem że w poliftowej smt został tez zmieniony ECU i działa to naprawdę sensownie, zmiany biegów na wyższe są naprawde szybkie, a redukcja nawet w starej smt byla szybsza niż ręcznie i na dodatek z rev matchingiem. Poza tym widzę, że ceny po liftowych smt idą cały czas do góry.