Po kilku ładnych latach spędzonych z MR nadeszła pora na jakieś zmiany . W związku z planem przesiadki na 2 kółka wystawiam MRke na sprzedaż .
Posiadam auto od stycznia 2011 roku . Zakupiłem ją od tajskiego studenta będącego w PL na wymianie On z kolei zakupił ją w 2008 roku w Niemczech . Ani poprzedni właściciel ani ja nie szczędziliśmy kosztów żeby utrzymać auto w dobrym stanie mechanicznym ( o wygląd nie dbałem nigdy jakoś przesadnie ale o tym trochę później ) . Posiadam na prawdę sporo historii zarówno z Niemiec jak i z całego okresu pobytu w kraju . Auto od wielu lat garażowane .
Model : SW20 91`
Silnik : 3.0 3vzfe ( camry 94`) - rozebrany do ostatniej śrubki , regenerowana i delikatnie obrobiona głowica - 220 KM i 270 NM ( wykres z hamowni )
Skrzynia : e153 (półosie i zwrotnice z turbo)
Dolot : seria z camry , bez airboxa
Zawieszenie : gwint BC , prothane , stabilizatory z późniejszych rev , regenerowana maglownica , nowe łożyska przód , wymienione końcówki drążków kierowniczych itd itd
Felgi : Borbet 15`
Opony : Federal 595RSR ( 4x 205/50/15 ) ( przejechane ok 750 km )
Wnętrze : brak audio ( jest niepodłączone - zmieniarka na 6cd i okablowanie jest , brak radia ) , fotele i boczki z uk - środek foteli -materiał , boki skóra ( tyłek się nie ślizga na zakrętach )
Blacha : zdrowizna , chociaż trzeba powoli ponownie myśleć o progach
Wydech : Japseed
Brak abs i wspomagania kiero
Cena 20000 zł
Pozostało jeszcze kilka drobiazgów do zrobienia , bo tak jak pisałem wcześniej , nie za bardzo interesowało mnie jak auto wygląda tylko jak jeździ .
Auto ma 24 lata więc jeśli ktoś oczekuje perełki bez żadnej rysy ani usterki to musi przygotować dużo większy budżet .
Oczywiście osoby zainteresowane poinformuję telefonicznie bądź pm co pozostało do zrobienia ( żadna z tych rzeczy nie przeszkadza nawet w codziennym użytkowaniu auta ) . Nie mam nic do ukrycia , chcę żeby Mrka trafiła w dobre ręce i poinformuję przed przyjazdem o każdym mankamencie gdyż nie lubię tracić czasu ani swojego ani czyjegoś .
Proszę Was również o rozesłanie wiadomości pocztą pantoflową
Cena moim zdaniem okazyjna , nie podlega negocjacjom , ewentualnie zatankuje auto do pełna , przyda się nowemu właścicielowi
Tel 517 981 557
Paweł
https://www.youtube.com/watch?v=rhPhvoWPOzk
MR2 3.0 V6
-
- Posty: 51
- Rejestracja: wtorek 17 lut 2015, 20:49
- Model: AW11
- Generacja: REV1
- Silnik: 125cm3
MR2 3.0 V6
Ostatnio zmieniony czwartek 06 sie 2015, 20:09 przez Homer777, łącznie zmieniany 2 razy.
- Siwy
- Posty: 389
- Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 08:57
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: 1MZ-FE
- Lokalizacja: Szczecin
Re: MR2 3.0 V6
Ty to tak na poważnie...?
Re: MR2 3.0 V6
Muszę Cię swoją przewieźć. Zmienisz zdanie.
- wacek198912
- Posty: 509
- Rejestracja: niedziela 27 kwie 2014, 11:09
- Model: AW11
- Generacja: REV1
- Silnik: 3sge, 1mz-fe z turbo
- Lokalizacja: DW / DTR
Re: MR2 3.0 V6
kurcze pół roku temu brałbym jak reksio szynke. a potem strugał rysia a teraz swoja musze dopiescic
-
- Posty: 51
- Rejestracja: wtorek 17 lut 2015, 20:49
- Model: AW11
- Generacja: REV1
- Silnik: 125cm3
Re: MR2 3.0 V6
Owszem , na poważnie. Po 4,5 roku z tym konkretnym modelem MR2 i ok 6 lat łącznie z tymi pojazdami nadejszła pora na jakieś zmiany . Ale jak się nie sprzeda to płakał nie będęSiwy pisze:Ty to tak na poważnie...?
Słyszałem że w końcu masz czymemteka pisze:Muszę Cię swoją przewieźć. Zmienisz zdanie.
Ale to jest właśnie jeden z powodów dla którego się zdecydowałem - gonitwa za KM i KM/H się nigdy nie skończy , po co tracić czas na budowanie czegoś przez lata i wk... się , skoro można kupić dwa kółka które zapewnią wrażenia z miejsca
Wacek od przybytku głowa nie boli co dwie mrki to nie jedna ... przemyśl to Każdy kto zmagał się z v6 w mrce wie że to jest mega okazjawacek198912 pisze:kurcze pół roku temu brałbym jak reksio szynke. a potem strugał rysia a teraz swoja musze dopiescic
- wacek198912
- Posty: 509
- Rejestracja: niedziela 27 kwie 2014, 11:09
- Model: AW11
- Generacja: REV1
- Silnik: 3sge, 1mz-fe z turbo
- Lokalizacja: DW / DTR
Re: MR2 3.0 V6
noo cos o wydatkach na v6 wiem
Jak to mowia "w domu bida i nedza bo v6 mnie napedza"
Jak to mowia "w domu bida i nedza bo v6 mnie napedza"
-
- Posty: 51
- Rejestracja: wtorek 17 lut 2015, 20:49
- Model: AW11
- Generacja: REV1
- Silnik: 125cm3
Re: MR2 3.0 V6
Mały edit - skrzynia e153 była w komplecie z półosiami i zwrotnicami z turbo .
Auto jest do obejrzenia w Częstochowie od poniedziałku . Mogę ewentualnie wyjechać na spotkanie jeśli ktoś będzie jechał z mega daleka .
Jest już kilku chętnych . Kto pierwszy ten lepszy
Pozdro.
Edit edita - jakiś 1 tyś km temu ( nowa jednostka czasu ) - wymienione końcówki drążków kierowniczych.
Auto jest do obejrzenia w Częstochowie od poniedziałku . Mogę ewentualnie wyjechać na spotkanie jeśli ktoś będzie jechał z mega daleka .
Jest już kilku chętnych . Kto pierwszy ten lepszy
Pozdro.
Edit edita - jakiś 1 tyś km temu ( nowa jednostka czasu ) - wymienione końcówki drążków kierowniczych.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: sobota 23 sty 2016, 13:05
- Model: AW11
Re: MR2 3.0 V6
Aktualne?