[zakup grupowy] breastplate w30
Re: [zakup grupowy] breastplate w30
Do mnie też wszystko dotarło! Dzięki!
-
- Posty: 302
- Rejestracja: sobota 26 kwie 2014, 14:43
- Model: SW22
- Generacja: REV1
- Silnik: 2ZZ-GE
Re: [zakup grupowy] breastplate w30
do usług Mam jednego nowego chętnego z forum, ktoś jeszcze by się pisał to zamówiłbym od razu więcej sztuk?
zzw30 mr2 2zzge swap
https://www.youtube.com/watch?v=4dKkWxK36T4
https://www.youtube.com/watch?v=4dKkWxK36T4
- mario
- Posty: 112
- Rejestracja: niedziela 31 lip 2016, 17:12
- Model: ZZW30
- Silnik: 2zz-GE
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: [zakup grupowy] breastplate w30
Dorwałem się ostatnio do spawarki i wy spawałem coś takiego. Uprzedzając pytania zrobiłem to z rurek stalowych. Część przednia waży 3,4 kg a część środkowa 11 kg. Sztywność przy jeździe na po wertepach się poprawiła chociaż muszę przyznać że w porównaniu to innych mr2 jakimi jeździłem to mój egzemplarz przed montażem wzmocnień mało trzeszczał. Jeżdżę na sprężynach H&R i 17 calowych felgach na niskim profilu i auto na wybojach nie odbiega sztywnością od aut z dachem. Nie było jeszcze okazji zobaczyć na torze jak się będzie zachowywać. Pozostało jeszcze coś w tylnej części zrobić ale muszę znaleźć czas i zastanowić się jakie rozwiązanie zastosować.
- xanter
- Posty: 713
- Rejestracja: piątek 29 sie 2014, 22:01
- Model: Inny
- Silnik: 3SGTE
- Lokalizacja: Legionowo
Re: [zakup grupowy] breastplate w30
Po co tyle tego żelastwa. Zwykła kratownica nie wystarczła by?
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
- mario
- Posty: 112
- Rejestracja: niedziela 31 lip 2016, 17:12
- Model: ZZW30
- Silnik: 2zz-GE
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: [zakup grupowy] breastplate w30
Z tego wszystkiego to breastplate najwięcej waży. Same rurki były lekkie bo zrobiłem z nierdzewki więc nie musiały mieć grubych ścianek. Nie chciało mi się wymyślać czegoś nowego a wzorowałem się na tym co robią firmy tuningowe, skoro ktoś już to opracował, a kilka kilogramów zwłaszcza umieszczonych tak nisko nie robi jak dla mnie żadnej różnicy. Nie mam tiga wiec nie bawiłem się w aluminium zwłaszcza że nie wiedziałem jakie będą tego efekty.
- GOLDI
- Posty: 1201
- Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: obecny
Re: [zakup grupowy] breastplate w30
solidnie to wyszło, masa rzeczywiscie nisko, a i nie dosc duzo jej doszlo zrobiles tylko dla sebie czy masz opcje zrobic kopie? btw co to za producent? ultraracing moze?
- mario
- Posty: 112
- Rejestracja: niedziela 31 lip 2016, 17:12
- Model: ZZW30
- Silnik: 2zz-GE
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: [zakup grupowy] breastplate w30
Wzorowałem się na firmie http://www.corkyandcompany.net ale od jakiegoś czasu strona nie działa. Żeby to robić na masę to trzeba by sobie kratownice zrobić jako szablon. Ja poszedłem na skróty i spawałem ile się da na aucie a potem zdejmowałem i spawałem resztę do której nie miałem podejścia. troszkę pościągało ale w zasadzie to niewiele otworów musiałem przerabiać na fasolkę. Przy większej ilości można by wyciąć breastplate z aluminium i do tego spawać z tego samego materiału ramę. Generalnie to zajmuje się mechaniką na co dzień i robienie takich kratownic jak dla mnie jest całkowicie nie opłacalne. Chciałem dla odmiany zrobić coś dla przyjemności a nie kasy wiec poświeciłem 1 maja na zabawę spawarką. Jak zda to egzamin praktyczny to w razie czego mam ludzi którzy by to mogli profesjonalnie wykonać z rurek aluminiowych tylko trzeba by wykonać kratownicę z otworami montażowymi w której by spawało się ramę. Cena też pewnie była by większa niż teraz bo mnie poza breastplate całość wyszła niewiele bo za rurki z nierdzewki (takie się trafiły) na złomie zapłaciłem 50 zł a piaskowanie i malowanie kosztowało 100 za obie części.
Re: [zakup grupowy] breastplate w30
corky przestał działać - szkoda ba fajne robił z alu elementy
jak będziesz robił z alu to się piszę - ale chciałbym z tyłem włącznie (czy wykorzytałeś istniejące otwory w podwoziu - czy jednak wiertarka szła w ruch?)
jak będziesz robił z alu to się piszę - ale chciałbym z tyłem włącznie (czy wykorzytałeś istniejące otwory w podwoziu - czy jednak wiertarka szła w ruch?)
- mario
- Posty: 112
- Rejestracja: niedziela 31 lip 2016, 17:12
- Model: ZZW30
- Silnik: 2zz-GE
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: [zakup grupowy] breastplate w30
W środkowym elemencie w tylnej części corky miał mocowania tylko na śrubki m6 od dołu co wydawało mi się mało solidne wiec zrobiłem dodatkowy w kratownicy który pokrywa się z otworami kołków mocujących osłony w tylnej części i dałem śrubę przelotową z nakrętką. Żadnych dziur nie robiłem w podwoziu. Pierwowzór miał rurki mocowane na breastplate ale po przymiarkach strasznie zmniejszały prześwit wiec umieściłem je do czoła i pospawałem. Troszkę ułatwiło to sprawę bo nie musiałem ciąć i wstawiać tulejek w rury w celu przykręcenia breastplate. Przy projektach jakie tu widziałem na forum to takie roboty nie będą stanowiły problemu. W zasadzie to najłatwiej jest pasować i spawać wszystko na aucie bo odejdzie nam sporo mierzenia a poza tym czeęść środkowa nie jest płaska bo w celu dopasowania trzeba było doginać rurki w tylnej części na szczęście ładnie poszło na prasie. Chcąc to zrobić profesjonalnie trzeba kupić rurki aluminiowe, zamówić breastplate z aluminium, kątownik na mocowania i kogoś ze spawarką. Dzień roboty i można naprawdę zrobić to znacznie lepiej jak mi to wyszło, ale ja nie jestem spawaczem i nie zależało mi na walce z kilogramami. Teraz jeszcze pomyślę nad tyłem bo generalnie większość tego co z nalazłem w sieci nie do końca mi odpowiada i muszę pomyśleć na roll barem który będzie spełniał swoje zadanie i nie szpecił auta, bo wszystko co do tej pory widziałem było albo praktyczne i paskudne, albo estetyczne i zagrażające życiu podczas wypadku. Chętnie bym to komuś zlecił ale jak czytałem o perypetiach użytkowników naszego forum to szkoda mi nerwów.
Re: [zakup grupowy] breastplate w30
ciekawe czy cos to daje