W skrócie:
rev1:
- felgi 14"
- mniejsze hamulce
- 3 częściowy spoiler
- plaska warga przedniego zderzaka
- listwy w kolorze innym niż nadwozie
- silnik 156KM
- czarna podsufitka + lampka + daszki + panele dachowe
- brak wspomagania i poduszek w EUDM
- podłużna gałka biegów
- pojedyncza rozporka silnika
- zintegrowana instalacja audio z jedną kostką, wzmacniaczem do tył
- licznik na linke
- jeśli występowały halogeny - świeciły na żołto - specjalna nakładka przy żarówce, halogen bez zmian (w JDM podobno były skrętne)
- mniejsze tweetery w drzwiach i osłony z dziurkami w plastiku
- pióra wycieraczek z przykręcaniem do uchwytów - ciężko dostać pióra
- radio na jedną kostkę
- od bocznej listwy w dół lakier "baranek"
rev2:
- felgi 15" 5ramienne
- większe hamulce + wydajniejsza pompa hamulcowa
- spoiler pozostał z rev1
- dokładka przedniego zderzaka "warga" nielakierowana
- szara podsufitka zamiast czarnej
- występowała kierownica z poduszką
- nowa gałka biegów (okrągła, skórzana)
- krótszy lewarek zmiany biegów
- niewielkie zmiany w zawieszeniu tylnym (np. belka)
- podwójna rozpórka silnika (krzyż, X)
- zmieniono wyjście w radiu na 2 kostki (łatwe w montażu dowolnego radia)
- licznik na linkę zastąpiono elektrycznym
- halogeny świeciły na biało
- nowy układ nagłośnienia bez wzmacniaczy - lepszy w praktyce
- wieksze tweetery w drzwiach i osłony z metalową siateczką
rev3
- nowe tylne lampy z blendą ze światłami cofania
- spoiler jednoczęściowy
- nowa tapicerka
- nowa kierownica z poduszką
- listwy w kolorze nadwozia (bardziej płaskie)
- przednia dokładka zderzaka "warga" lakierowana
- silnik 175KM
- zmieniono uchwyty wycieraczek przednich na standardowe "U"
- klimatyzacja na odczynnik R134
- amortyzatory Bilstein
- inna antena - "krótsza", bo tylko w błotnik
- płaskie listwy nadwozia (po demontażu praktycznie można je zwinąć w okrąg)
rev4
- jak wyżej + silnik 170KM (EGR)
- białe kierunki przednie
- inna szyba przednia (lekko inna barwa + pas przeciwsłoneczny) - było to albo od rev4 albo od rev5.
- felgi oryginalne 15 polerowane seryjnie
rev5
- 5ramienne felgi z wzorem jak nowa MR2, Celica
- nowy tylny spoiler regulowany
- inna tapicerka
- czerwone elementy na tarczach licznika
RÓŻNICE ODNOŚNIE HAMULCÓW
rev1 tarcze z przodu 258mm średnicy, grubość 25mm zacisk dwutłoczkowy
(w US 2,2 jednotłoczkowy)
rev1 tarcze tył 263mm średnicy, grubość 17mm zacisk jednotłoczkowy
rev1 ma krotsze przewody elastyczne hamulcowe od polaczenia ze sztywnym do zacisku wzgledem tych z rev2+ same zaciski pasuja plug&play, przewodyt również, ale tak jakby brakowało im 2-3cm
rev2+
przód 276mm średnicy, 30mm grubości zacisk dwutłoczkowy -większy
tył 280mm średnicy, 22 grubość -zacisk ten sam co w rewizjach wcześniejszych ale na innym jaźmie
nie było innych hamulców w turbo itp.
Odnośnie listwy na błotnikach (między błotnikiem przednim, a zderzakiem)
EUDM - sama listwa
JDM - obysówka wypukła, służy zamiast kierunkowskazu bocznego, którego brak w błotniku.
USDM - obrysówka płaska
Różnice pomiędzy rocznikami/rewizjami SW20
-
- Posty: 1192
- Rejestracja: piątek 21 mar 2014, 12:57
- Model: AW11
- Silnik: 0,9 Diesel V8
- Lokalizacja: DZG - okolice Zgorzelca
Różnice pomiędzy rocznikami/rewizjami SW20
Jak potrzebujesz części do SW20 - pisz, może coś znajdę kontakt 785 270 420
-
- Posty: 74
- Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 12:32
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: 3-SGE
Re: Różnice pomiędzy rocznikami/rewizjami SW20
W JDM nie bylo obrysowek w przednich blotnikach tam byl kierunkowskaz zamiast tego malego za kolem
- Kubek_KSJZ
- Posty: 870
- Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 18:55
- Model: Inny
- Generacja: REV5
- Silnik: benzynowy
Re: Różnice pomiędzy rocznikami/rewizjami SW20
Istotne zmiany w rev3: lepsze skrznie w NA i turbo, duzo lepszy ABS z dolozonym akceletrometrem, progresywne wspomaganie kierownicy tj. zalezne od predkosci z jaka jedziemy, mniejszej srednicy kierownica
- Bullseye
- Administrator
- Posty: 1388
- Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 09:52
- Model: SW20
- Generacja: REV2
- Silnik: 3S-GE gen4
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Różnice pomiędzy rocznikami/rewizjami SW20
Zbierajcie info i aktualizacja do pierwszego posta, wstawie potem na nas zportal
2016 - Toyota MR2 REV2 "Perełka" - 93"
2012 - 2016 Toyota MR2 REV2 "Mercia" - 93" [*]
2015 - Honda CA125 Rebel "Rabuś" - 97"
2012 - 2016 Toyota MR2 REV2 "Mercia" - 93" [*]
2015 - Honda CA125 Rebel "Rabuś" - 97"
Re: Różnice pomiędzy rocznikami/rewizjami SW20
a kierownice?
W rev.1 wydaje mi się ze była większa kiera 3 ramienna (ramiona poniżej połowy kierownicy ) i bez air bag
rev.2 i wyżej mniejsza kiera 4 ramienna z 2 guzikami klaksonowymi i air bag, bądź 3 ramienna w kształcie litery T bez air bag.
Tak na teraz mi wpadło:)
Rev.5 na pewno na Japonię mają 2 poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
W rev.1 wydaje mi się ze była większa kiera 3 ramienna (ramiona poniżej połowy kierownicy ) i bez air bag
rev.2 i wyżej mniejsza kiera 4 ramienna z 2 guzikami klaksonowymi i air bag, bądź 3 ramienna w kształcie litery T bez air bag.
Tak na teraz mi wpadło:)
Rev.5 na pewno na Japonię mają 2 poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
- Kubek_KSJZ
- Posty: 870
- Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 18:55
- Model: Inny
- Generacja: REV5
- Silnik: benzynowy
Re: Różnice pomiędzy rocznikami/rewizjami SW20
Maro mieszasz, kierownica rev3 jest mniejszej srednicy niz rev2 mimo ze wyglada bardzo podobnie.
-
- Posty: 1192
- Rejestracja: piątek 21 mar 2014, 12:57
- Model: AW11
- Silnik: 0,9 Diesel V8
- Lokalizacja: DZG - okolice Zgorzelca
Re: Różnice pomiędzy rocznikami/rewizjami SW20
I jest inna wyglądem, w rev3 poduszka bardziej wystaje, rev2 miała kierownicę raczej rzadko spotykaną w innych modelach, rev3+ ma kiere jak w celicach, rav4...
Jak potrzebujesz części do SW20 - pisz, może coś znajdę kontakt 785 270 420
Re: Różnice pomiędzy rocznikami/rewizjami SW20
Rev 1 i rev4 maja takie same srednice, mierzylem obydwie. Natomiast w rev5 masz kiere albo taka rev3+ albo 3 ramienna jak w lexusie gxe10