Silnik 3S-GE 175 KM
Silnik 3S-GE 175 KM
Witam
W bardzo niedalekiej przyszłości planuję poczynić swap seryjnego silnika rev2 (156 KM) 1993r.
na nowszej generacji z rev3 175 KM. Jeżeli ktoś ma taki silnik na sprzedaż proszę o info.
I pytanie do tych co już się bawili w takie swapy: czy poza silnikiem z osprzętem coś potrzeba zmieniać?
półosie, skrzynie biegów, komputer, wiązkę? Kojarzę że wiązka się chyba różniła nieznacznie (więcej kabli)
Mam mechaników którzy raczej ogarną taki swap, chyba że ktoś kto to już wcześniej robił chciałby się podjąć
takiego przedsięwzięcia w rozsądnej cenie. Jeżeli macie taką wiedzę i znajdziecie chwilkę czasu proszę o ogólny zarys
co potrzeba żeby to ogarnąć
W bardzo niedalekiej przyszłości planuję poczynić swap seryjnego silnika rev2 (156 KM) 1993r.
na nowszej generacji z rev3 175 KM. Jeżeli ktoś ma taki silnik na sprzedaż proszę o info.
I pytanie do tych co już się bawili w takie swapy: czy poza silnikiem z osprzętem coś potrzeba zmieniać?
półosie, skrzynie biegów, komputer, wiązkę? Kojarzę że wiązka się chyba różniła nieznacznie (więcej kabli)
Mam mechaników którzy raczej ogarną taki swap, chyba że ktoś kto to już wcześniej robił chciałby się podjąć
takiego przedsięwzięcia w rozsądnej cenie. Jeżeli macie taką wiedzę i znajdziecie chwilkę czasu proszę o ogólny zarys
co potrzeba żeby to ogarnąć
- GOLDI
- Posty: 1201
- Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: obecny
Re: Odp: Silnik 3S-GE 175 KM
uklad napedowy zostawiasz. Wiazka ecu igniter cewka alternator nawet inne a roznic we wiazce wiecej niz Ci sie wydaje.Kubaaa pisze:Witam
W bardzo niedalekiej przyszłości planuję poczynić swap seryjnego silnika rev2 (156 KM) 1993r.
na nowszej generacji z rev3 175 KM. Jeżeli ktoś ma taki silnik na sprzedaż proszę o info.
I pytanie do tych co już się bawili w takie swapy: czy poza silnikiem z osprzętem coś potrzeba zmieniać?
półosie, skrzynie biegów, komputer, wiązkę? Kojarzę że wiązka się chyba różniła nieznacznie (więcej kabli)
Mam mechaników którzy raczej ogarną taki swap, chyba że ktoś kto to już wcześniej robił chciałby się podjąć
takiego przedsięwzięcia w rozsądnej cenie. Jeżeli macie taką wiedzę i znajdziecie chwilkę czasu proszę o ogólny zarys
co potrzeba żeby to ogarnąć
/wyslane za pomoca taptalk
Re: Silnik 3S-GE 175 KM
No to na razie szukam silnika. Będę miał to będziemy szczegółowo gadać. Dzięki =)
-
- Posty: 17
- Rejestracja: sobota 22 mar 2014, 07:27
- Model: AW11
- Silnik: 3s-gte
Re: Silnik 3S-GE 175 KM
mam silnik turbo rev 4 od mr-2 tanio o mocy 245km
- Kubek_KSJZ
- Posty: 870
- Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 18:55
- Model: Inny
- Generacja: REV5
- Silnik: benzynowy
Silnik 3S-GE 175 KM
To praktycznie sam longblok i nie z mr2 bo takich tam nie montowano, sprzedawaj ale trzymaj sie faktow bo to nie fair
-
- Posty: 17
- Rejestracja: sobota 22 mar 2014, 07:27
- Model: AW11
- Silnik: 3s-gte
Re: Silnik 3S-GE 175 KM
chyba wiem z jakiego auta wyciągałem a mr2 miałem z roku 96r anglik
- luis
- Posty: 340
- Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 08:59
- Model: SW20
- Generacja: REV3
- Silnik: 3S-GTE
- Lokalizacja: Warka
Re: Silnik 3S-GE 175 KM
Czyli angol był po swapie
- Kubek_KSJZ
- Posty: 870
- Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 18:55
- Model: Inny
- Generacja: REV5
- Silnik: benzynowy
Re: Silnik 3S-GE 175 KM
To ten sam? Z króćcami wody wychodzącymi do bagażnika?
viewtopic.php?f=12&t=222
Ja wyciągałem 2gra z mr2 rev3, co nie znaczy, że to 2gr z mr2...
viewtopic.php?f=12&t=222
Ja wyciągałem 2gra z mr2 rev3, co nie znaczy, że to 2gr z mr2...
-
- Posty: 17
- Rejestracja: sobota 22 mar 2014, 07:27
- Model: AW11
- Silnik: 3s-gte
Re: Silnik 3S-GE 175 KM
to już nie ważne sprzedany silnik
- Siwy
- Posty: 389
- Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 08:57
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: 1MZ-FE
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Silnik 3S-GE 175 KM
Mam nadzieję, że kupujący wiedział co kupuje...