MR2 zzw30 z 2zzge

Chcesz coś sprzedać ? Pisz a będzie Ci odebrane !
jaworjawor
Posty: 302
Rejestracja: sobota 26 kwie 2014, 14:43
Model: SW22
Generacja: REV1
Silnik: 2ZZ-GE

MR2 zzw30 z 2zzge

Post autor: jaworjawor »

sprzedam swoje oczko w głowie, tylko w dobre ręce!

Jest to toyota mr2, rocznik 2001, oryginalnie zarejestrowana w Belgii i sprowadzona do Polski jako prawie nowa. Auto wystawiam tylko na forach dla miłośników toyot, bo chcę żeby trafiła w dobre ręce. Szczerze mówiąc nie zależy mi na sprzedaży, nie brakuje mi niczego, po prostu żal patrzeć na nią jak się marnuje :( w ciągu ostatnich 2 lat przejechałem nią ok 1 tys km. Jeśli się nie sprzeda, zostawię ją sobie jako letnią zabawkę na weekendy - założę z powrotem softtopa 8) W obecnej chwili auto mocno dofinansowane, nie generuje prawie żadnych kosztów.

Vin: JTDFR320500019934

SILNIK: 2ZZ-GE: złożony na nowych gratach, uszczelkach itp, wałki pipercams stage 2, wał korbowy odchudzany nożowo 12,5kg i wyważany dynamicznie z kołem pasowym, koło zamachowe odelżone ok 4,5kg, nowe panewki korbowodowe acl, główne oem, głowica porting i polerowanie kanałów by Szeszkin, kolektory pnp pełna obróbka, nowe gniazda, zaworowe, nowe prowadnice i uszczelniacze zaworowe supertech, pasowanie zaworów, zawory supertech, sprężynki zaworowe eibac evs, nowe tłoki oem wyważone, nowy rotor pompy oleju, miska z 1zz z przegrodami, obniżony i powiększony smok olejowy, uszczelki izolacyjne kolektora dolotowego i przepustnicy diy , chłodnica oleju setrab + podstawka pod filtr mocal z termostatem, nowe śruby, uszczelki i uszczelniacze, świece ngk irydowe zimniejsze od serii. Olej motul 300v 5w40 zmieniany zwykle raz do roku lub co 4-5 tys km.. Silnik od złożenia w 2015 przejechał ok 18 tys km. Moc ok 220 km

DOLOT: stożek fujita bezprośrednio we wlocie powietrza za drzwiami kierowcy,

WYDECH: custom 2,5 cala, kolektor wydechowy z celicy przerobiony do mr2, pelna obróbka, dwa duże customowe tlumiki przelotowe rm-motors, bez kata

SKRZYNIA: C64 z corolli T-sport, szpera oem torsen z mr2, przełożenie szostego biegu 0,725, twarde poduchy, quickshifter, wybierak na łożyskach, ok 2 lata temu (5000km temu) pełny przegląd skrzyni i wymienione synchro 2 biegu na nowe oem, przy okazji nowa tarcza sprzęgła

ZAWIAS: amorki seria, sprężyny tte -30, poliuretany przód komplet Energy Suspension, poliuretany tył kompler SuprePro, stabilizatory custom 22mm przód, 18mm tył z regulacją, breastplate własnego projektu, ostatnio zmienione tuleje przednich wahaczy na nowe, nowe łączniki stabilizatorw z przodu i świeżo zrobiona geometrai (pochylenie kół -2.0 z przodu i z tyłu)

HAMULCE: nowe klocki galfer sport przód, nowe tarcze przód ate powerdisc nacinane, nowe hamulce tył gładkie oem, przewody hamulcowe w oplocie Hel, płyn motul dot 5.1

ELEKTRONIKA: ecu z celicy jsdm, odcinka 8400

WNĘTRZE: wywalony softtop, hardtop, lekkie car audio z bluetooth bez cd, zestaw głosników herts, czujnik temperatury oleju stri, kubełek momo z mocowaniem alu wg zał J, pasy szelkowe 4p dla kierowcy

ELEKTRYKA: lekki akumulator 35Ah przeniesiony do przodu (nowy, kupiony pare miesiecy temu)

KOŁA: lekkie alufelgi Oz superleggera 15x7, NOWE opony Federal 595 rs-pro przód 195/50/15, tył 205/50/15, dystanse 7mm przód, 15mm tył, dłuższe szpilki, na zime felgi oem z polifta 15 cali przód, 16 cali tył

Eksploatacja z ostatnich 3 lat
- w czerwcu 2018 przy przebiegu 176 tys km auto przeszło duży przegląd, silnik rewizję, wymieniony olej na motul 300v 5w40, olej w skrzyni motul gear 300, pełen przegląd skrzyni biegów, nowe synchro 2 biegu, nowa tarcza sprzęgła, nowy termostat oem, nowe filtry, świece denso iridium 1stopien zimiejsze bkr7eix-11, nowy plyn hamulcowy, nowy plyn chlodniczy

- w lipcu 2019 przy przebiegu ok 182 tys km nowy olej i filtr motul 300v 5w40

-w lipcu 2020 przy przebiegu ok 183300 km nowe wszystkie hamulce i opony federal 595 rs-pro

-obecny przebieg 183631km. Oc i przegląd techniczny do lipca 2021.

Coś o aucie - samochod kupiłem w listopadzie 2014 po bardzo długich poszukiwaniach. W planach od razu był swap na 2zzge (jestem wielkim fanem tego silnika i miałem juz 3 toyoty z 2zz), ale co do budy miałem kilka wymagań - miała być prosta, niebita i miał być opcjonalny hardtop, klima oraz szpera. Wszystkie te opcje są dosyć rzadkie, ale udało się w koncu znalezc wymarzona sztuke w Bełchatowie. Co ciekawe pierwszym właścicielem byłl jakiś (podobno) znany piłkarz gks bełchatów, drugi właściciel kupił od niego to auto w prezencie dla żony, żonie się nie spodobało i tak trafiła do mnie. Od lutego do lipca 2015 trwały prace nad swapem, cała historia opisana na forum. Auto przez dłuzszy czas służyło mi głównie jako daily oraz od czasu do czasu zabawka na podjeżdżawki typu trackday. Wydaje mi się, że łącznie przejechałem ok 15 imprez, z których zawsze wracałem z jakimś pucharkiem. Od 2019 roku niestety jeżdżę nią bardzo mało, auto obecnie robi za moje 4 auto. Od zeszłego lipca zrobiłem nią może 150 km. Przez zimę jest garażowana w ogrzewanym garażu, od wiosny do jesienie stoi pod zadaszoną wiatą i pokrowcem. Blacharsko auto jest w stanie dobrym, lakier jest bardzo ładny biorąc pod uwagę rocznik (umiem myć auta, kiedyś bardzo hobbystycznie zajmowałem się detailingiem). Niestety zderzaki są trochę porysowane (rany bojowe) i widać gdzie były robione zaprawki. Obecnie z przodu jest załozony zderzak od polifta, bo swojego czasu planowałem zrobić nadmuchy powietrza na hamulce z otworów po halogenach, ale jak sie okazało nigdy nie miałem problemów z przegrzanym hamulcem.

Co jest do zrobienia - ostatnio ściągając pokrowiec niechcący połamałem antenę od radia, do kupienia na allegro za ok 100zł. Jedna z felg o.z. ma delikatnie inny odcień lakieru. Z rzeczy eksploatacyjnych auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego, jest gotowe do jazdy.

Co dorzucam do auta
- dorzucam cały karton części wymontowanych z auta, głównie elementy wnętrza z tyłu, schowki, klapy itp,
- kompletny oryginalny sottop w stanie bardzo dobrym, bez dziur czy przetarć, obecnie leży zapakowany w osobny karton
- oryginalny fotel kierowcy (ma przetarcie pod tyłkiem, ale nie jest dziurawy)
- komplet felg z polifta 15/16 cali, do odmalowania bo lakier się łuszczy, opony zimowe na śmietnik
- oryginalny zderzak akcesoryjny tte, bardzo rzadki, niestety połamany ale kompletny, nadaje sie do naprawy
- ecu 2zzge usdm
45224269_1055149651313066_256537258423746560_o.jpg
cena 30 000zł

W razie pytań albo po aktualne zdjęcia proszę o kontakt na maila [email protected] albo telefon 696 48O 81O
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony piątek 30 kwie 2021, 22:39 przez jaworjawor, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
xanter
Posty: 713
Rejestracja: piątek 29 sie 2014, 22:01
Model: Inny
Silnik: 3SGTE
Lokalizacja: Legionowo

Re: MR2 zzw30 z 2zzge

Post autor: xanter »

A gdzie cena?
Awatar użytkownika
Arnoldman
Posty: 676
Rejestracja: niedziela 23 mar 2014, 15:58
Model: SW20
Generacja: REV2
Silnik: V6
Lokalizacja: Katowice

Re: MR2 zzw30 z 2zzge

Post autor: Arnoldman »

Pod ostatnim zdjęciem

JaworJawor- z ciekawości ptanko, z opisu można wnioskować że w 2019 zmieniłeś olej w silniku na motul przejechales niewiele ponad 1000 km ... czyli od 2019go nie zmieniany oleju w silniku?
jaworjawor
Posty: 302
Rejestracja: sobota 26 kwie 2014, 14:43
Model: SW22
Generacja: REV1
Silnik: 2ZZ-GE

Re: MR2 zzw30 z 2zzge

Post autor: jaworjawor »

tak, olej już trochę "leży" w misce, chociaż na bagnecie wygląda jak nowy... Myślę że wymienie go jeszcze przed latem jak będę zmieniał oleje w nowej zabawce
Awatar użytkownika
Arnoldman
Posty: 676
Rejestracja: niedziela 23 mar 2014, 15:58
Model: SW20
Generacja: REV2
Silnik: V6
Lokalizacja: Katowice

Re: MR2 zzw30 z 2zzge

Post autor: Arnoldman »

zdradzisz co to za 'nowa zabawka' 8-) :) ?
jaworjawor
Posty: 302
Rejestracja: sobota 26 kwie 2014, 14:43
Model: SW22
Generacja: REV1
Silnik: 2ZZ-GE

Re: MR2 zzw30 z 2zzge

Post autor: jaworjawor »

2018 focus rs
ODPOWIEDZ