Sprzedam MR2 AW11 1989

Chcesz coś sprzedać ? Pisz a będzie Ci odebrane !
Tail
Posty: 3
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 16:07
Model: Inny
Generacja: REV2
Silnik: 4A-GE
Lokalizacja: Warszawa

Sprzedam MR2 AW11 1989

Post autor: Tail »

Witam wszystkich,
wystawiam na sprzedaż swoją AW11. Poliftowa, wersja europejska, targa, czarna, rocznik 1989. Chcę w miarę dokładnie wszystko opisać, więc zapraszam zainteresowanych do lektury :) To po kolei:

SILNIK:
Standardowy 4A-GE na przepływomierzu, pełny remont w 2012 z wymianą rozrządu (pobierał olej, ale nie w katastroficznych ilościach) , zalany pełnym syntetykiem Royal Purple 5W30 HPS. Przewody zapłonowe STI, dedykowane (o takie http://twosrus.com/catalog/product_info ... cts_id=359). Żadnych problemów z nim nie ma, jest jeden malutki wyciek z pod aparatu zapłonowego pomimo nowej uszczelki.

UKŁAD WYDECHOWY:
Robiony na zamówienie wydech 2,25 cali z kwasówki z możliwością włożenia silencer'a (w cenie :)). Kolektor miał pęknięcie w standardowym dla tego modelu miejscu, zaspawany.

UKŁAD NAPĘDOWY:
Seria, skrzynia zalana Royal Purple Max Gear 75W90. Nie zgrzyta, biegi nie wypadają, sprzęgło się nie ślizga.

ZAWIESZENIE:
Seria, jakieś gumy z przodu były wymienione na poliuretany (drążków reakcyjnych chyba, nie pamiętam już), ogólnie wszystko wymieniane na czas.

UKŁAD HAMULCOWY:
Seria oprócz przewodów w stalowym oplocie HEL dedykowanych. Tarcze, klocki i wszystkie gumki wymienione na nowe rok temu, działają bardzo dobrze.

KOŁA:
Lato: Enzo H + Toyo T1R 195/50/R15 - jedna z opon zaczęła w tym sezonie trochę bić, ogólnie to raczej jeszcze sezon-dwa i do wymiany.
Zima: Stalówki 14 + jakieś Klebery.
Oprócz tego mam seryjne felgi 14 (te z okrągłymi otworami).

CAR AUDIO:
Bez szału, wiadomo. Jakieś radio Sony CD/MP3 z line-in bez USB, głośniki z przodu Sony (nie pamiętam modelu, ale na pewno nie hi-end :)), z tyłu seria, pod siedzenia wepchnąłem trójdrożne Boschmanny :D.

ZEWNĄTRZ:
Seria, dodane oryginalne nakładki na progi. Poprzedni właściciel z niezrozumiałych dla mnie przyczyn wymienił kierunkowskazy boczne na tę z BMW. Póki co nie ruszałem tego.

ŚRODEK:
Seria, w stanie bardzo dobrym, siedzenia po zakupie wymieniłem na nowe OEM welurowe, bo stare były w paskudnej zniszczonej skórze. Uszczelki targi ciekną minimalnie, ale tylko gdy się je zakłada szybko i bez ustawienia, jak się spędzi z 10 sekund więcej, to nie ciekną.

To teraz mankamenty:
Auto dwa lata temu przeszło remont blacharki i było całe lakierowane w ten sam kolor - nadkola, progi i inne neurologiczne miejsca dopadała rdza. Blacharz się spisał w miarę, ale lakiernik totalnie spieprzył sprawę, więc nadaje się do polerki/poprawek. Rdza zresztą też już próbuje wrócić. Postaram na zdjęciach pokazać problemowe miejsca.
Światła cofania nie działają - czujnik zmarł. Postaram się to naprawić.
Ręczny z jednej strony nie trzyma - jak wyżej.
Zabezpieczenie antykorozyjne podwozia po dwóch latach już warto powtórzyć.
No i wyżej wymieniona bijąca opona (przy prędkości 130 zaczyna bić).

Ogólnie starałem się bardzo dbać o auto, większość napraw robiłem u Gywer'a, wszystko wymieniane było na czas.
Przegląd jest do 6 maja 2015, OC do 8 lipca 2014.

CENA:
11 000 PLN, dla klubowiczów oczywiście zniżka. Wolałbym oddać auto w ręce miłośnika.

Kontakt:
tel. 695-557-865
mail [email protected]

Zdjęcia nowsze tu:
https://plus.google.com/photos/11765216 ... MjZpdvv5AE



Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony wtorek 17 cze 2014, 09:02 przez Tail, łącznie zmieniany 1 raz.
Tail
Posty: 3
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 16:07
Model: Inny
Generacja: REV2
Silnik: 4A-GE
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sprzedam MR2 AW11 1989

Post autor: Tail »

Są w końcu zdjęcia z dzisiaj (16.06). To co się zmieniło to kupiłem nowe opony Uniroyal RainExpert i założyłem seryjne felgi.
https://plus.google.com/photos/11765216 ... MjZpdvv5AE
ODPOWIEDZ