Mr2 turbo rev3
: poniedziałek 27 lut 2017, 12:29
Wkrótce na sprzedaż moja czarna Mra w turbo która potrzebuje odrobinę miłości.
Cena 15k w tym stanie w jakim jest teraz(nie sprzedam na części, nie mam na to czasu)
Sprzedaż chwilowo wstrzymana ze względu na brak zainteresowania. Obecnie auto przechodzi renowację. Turbina została zregenerowana. Auto wyposażyłęm w nowy kolektor wydechowy z kwasu (ścianka 3 mm) i owinięto go bandażem. Następny etap to naprawa blacharska oraz malowanie calego auta, więc jeżeli wystawie auto na sprzedaż to cena ulegnie zmianie, będzie zdecydowanie wyższa od sugerowanej powyżej.
Komplet:
Toyota Mr2 SW20 92R kolor czarny Targa. Oryginalnie było 3sge rev2.
(do zrobienia blacha, obecnie kolorowa - progi, kielichy oraz pod tylnym zderzakiem, zdrowa podłoga)
* Silnik swap Rev3 2.0L 3s-gte JDM myślę że około 290 KM (koła regulowane HKS, silnik nie był przeze mnie otwierany, dmuchany do 1,1 Bar)
* Tarcze hamulcowe Turbo Groove (nacinane i nawiercane, wentylowane), Zaciski Rev2/3 - wieksze.
* odłączony ABS przez wymianę przegubów bez pierścieni ABSu co skutkuje rozłączeniem tego układu i świecącą się lampką na desce
(aby wznowić używanie ABSu trzeba wymienic przeguby tylnych kół)
* wnętrze w dobrym stanie
* Skrzynia ze szperą e154
* Turbina CT20b
* dolot grzyb HKS
* chłodnica wody Stoney Racing Alu + panel z 2 wentylatorami
* układ wydechowy JapSpeed 3"
* obecnie nałożone dokładki progów z laminatu greedy
* światła tył Rev3 kouki
* spoiler Rev3
* zawieszenie OEM rev2
* filtr oleju K&N
* po swapie niedziałający prędkościomierz (próbowałem ogarnąć ale nie miałem narzędzi, aż tak się nie znam)
* silnik śmiga na oleju Liqui Moly 10w40 z dwusiarczkiem molibdenu
* tubo oil kit (olejowe przewody do i z turbiny w oplocie)
* klapa silnika turbo
* drzwi od dołu pordzewiałe (czyli do wymiany)
* 3 światło stopu w łuku
* siedzenia welur nieposzarpane
* koła 17 jakies R1
* 4 szt wlotów bocznych (el. karoserii)
Być może jeszcze tam pare pierdołków jest ważnych które dopisze jak sobie przypomne
Mogę to wszystko sam zrobić ale zależy mi na czasie. Jeżeli zdecyduję się sam to poskładać do kupy, blachare i powymieniać wszystkie potrzebne elementy to cena nie będzie już taka zachęcająca. Powodem sprzedaży jest wyjazd na wyspy w celu zarobienia hajsu w krótkim czasie. Mam pomysł na firmę, ale trzeba działać.
Szkoda mi ale życie leci a tyle jest w nim do zrobienia. Przypuszczam, że wrócę ze zdwojoną siłą bo nie odpuszczę, ale najpierw życie xD
Chętnie odpowiem na wszelkie pytania.
Cena 15k w tym stanie w jakim jest teraz(nie sprzedam na części, nie mam na to czasu)
Sprzedaż chwilowo wstrzymana ze względu na brak zainteresowania. Obecnie auto przechodzi renowację. Turbina została zregenerowana. Auto wyposażyłęm w nowy kolektor wydechowy z kwasu (ścianka 3 mm) i owinięto go bandażem. Następny etap to naprawa blacharska oraz malowanie calego auta, więc jeżeli wystawie auto na sprzedaż to cena ulegnie zmianie, będzie zdecydowanie wyższa od sugerowanej powyżej.
Komplet:
Toyota Mr2 SW20 92R kolor czarny Targa. Oryginalnie było 3sge rev2.
(do zrobienia blacha, obecnie kolorowa - progi, kielichy oraz pod tylnym zderzakiem, zdrowa podłoga)
* Silnik swap Rev3 2.0L 3s-gte JDM myślę że około 290 KM (koła regulowane HKS, silnik nie był przeze mnie otwierany, dmuchany do 1,1 Bar)
* Tarcze hamulcowe Turbo Groove (nacinane i nawiercane, wentylowane), Zaciski Rev2/3 - wieksze.
* odłączony ABS przez wymianę przegubów bez pierścieni ABSu co skutkuje rozłączeniem tego układu i świecącą się lampką na desce
(aby wznowić używanie ABSu trzeba wymienic przeguby tylnych kół)
* wnętrze w dobrym stanie
* Skrzynia ze szperą e154
* Turbina CT20b
* dolot grzyb HKS
* chłodnica wody Stoney Racing Alu + panel z 2 wentylatorami
* układ wydechowy JapSpeed 3"
* obecnie nałożone dokładki progów z laminatu greedy
* światła tył Rev3 kouki
* spoiler Rev3
* zawieszenie OEM rev2
* filtr oleju K&N
* po swapie niedziałający prędkościomierz (próbowałem ogarnąć ale nie miałem narzędzi, aż tak się nie znam)
* silnik śmiga na oleju Liqui Moly 10w40 z dwusiarczkiem molibdenu
* tubo oil kit (olejowe przewody do i z turbiny w oplocie)
* klapa silnika turbo
* drzwi od dołu pordzewiałe (czyli do wymiany)
* 3 światło stopu w łuku
* siedzenia welur nieposzarpane
* koła 17 jakies R1
* 4 szt wlotów bocznych (el. karoserii)
Być może jeszcze tam pare pierdołków jest ważnych które dopisze jak sobie przypomne
Mogę to wszystko sam zrobić ale zależy mi na czasie. Jeżeli zdecyduję się sam to poskładać do kupy, blachare i powymieniać wszystkie potrzebne elementy to cena nie będzie już taka zachęcająca. Powodem sprzedaży jest wyjazd na wyspy w celu zarobienia hajsu w krótkim czasie. Mam pomysł na firmę, ale trzeba działać.
Szkoda mi ale życie leci a tyle jest w nim do zrobienia. Przypuszczam, że wrócę ze zdwojoną siłą bo nie odpuszczę, ale najpierw życie xD
Chętnie odpowiem na wszelkie pytania.