MR2 SW20 - OEM+ w idealnym stanie
-
- Posty: 1192
- Rejestracja: piątek 21 mar 2014, 12:57
- Model: AW11
- Silnik: 0,9 Diesel V8
- Lokalizacja: DZG - okolice Zgorzelca
MR2 SW20 - OEM+ w idealnym stanie
Tak, zbesztacie mnie - trudno Jest to mój 1000-czny post, więc trzeba go podkreślić
Niestety przyszedł czas by podjąć decyzję o sprzedaży mojej MR2. Nie, nie rozrasta mi się rodzina, nie potrzebuje zastrzyku gotówki przy budowie. Po prostu mija już 7 czy 8 lat jak mam auto, co przy moich standardowych zmianach aut co 6-8 miesięcy jest wyczynem.
Oczywiście nie mam ciśnienia na sprzedaż, jak mam oddać za śmieszne pieniądze - niech stoi kolejne 2-4 lata. Dlatego też jeśli będzie chętny klubowicz, osoba która zadba o auto, chętnie sprzedam.
Do rzeczy.
MR2 SW20, niby seryjna, a jednak z serii zostało bardzo niewiele. Zrobiona w stylu OEM+, czyli wszystko co najlepsze w SW20, JDM-owe lub z młodszych rewizji. Dodatkowo jest parę nieOEMowych elementów, ale zazwyczaj dobrej jakości lub ciężko dostępnych.
Co najważniejsze przy dzisiejszych MR2
- Kompletnie bezwypadkowa karoseria
- całkowicie wolna od rdzy - nie jest ona usunięta, po prostu nie było nigdy na tym aucie rdzy. Od spodu jak nowa, z kompletnymi osłonami, auto było od nowości garażowane i nie jeżdżone zimą, nawet unikało deszczu.
- niecieknący dach -
- idealnie utrzymany silnik i skrzynia - przy przebiegu 174 000km (czyli ok 55tkm temu) został wymieniony silnik i skrzynia w ASO na nowe, na co posiadam rachunki (całą stertę rachunków na ok. 7000€), dodatkowo wypolerowane kolektory. 3 Lata temu został odświeżony - zmiana rozrządu na oem, sprzęgła, wszystkich simmeringów na oemowe
- mnóstwo rzadkich, unikalnych part'sów.
MRka przywieziona z Niemiec w 2009 roku jako idealna baza z wstrętnymi płomieniami na masce i poprzerabianym wnętrzem pod CAR Audio. Wszystko doprowadzone do idealnego stanu w całości (zewnętrznie i wewnętrznie).
Poza idealnym stanem auta jak na 25 lat ma sporo elementów, które są cenne lub rzadko sprawne w MR2
- przednie lampy rev6
- oryginalne Fotele KONIG ze skróy naturalnej z pełnymi regulacjami, składane.
- tylne lampy rev3 z JDM (bez odbłyśników jak w EU) z blendą bez otworu na zamek - otwieranie z pilota
- zawieszenie H&R (sprężyny) + nowe oem amortyzatory + poliuretany tylko pod stabilizatorem tylnym
- sportowy wydech JAPSPEED lub TTE - do wyboru
- Koła 17cali (jak na zdjęciach) lub 15'' Enkei RP01 z nowymi półslickami Bridgestone RE11 na przodzie
- klapa Turbo
- łuk ze stopem
- obrysówki JDM
- dokładka rev3
- odpalanie z przycisku START/STOP z Hondy S2000
- halogeny których nie było z włącznikiem z JDMa (z krzaczkami)
- kierunki przednie oem REV4 + pomarańczowe odblaski
- oryginalne 4 punktowe pasy SCHROTH idealnie pasujące kolorystycznie
- kierownica MOMO F1, gałka biegów skórzana rev2+ z lewarkiem rev3
- nakładki na progi MR2 Lockwood
- nagłośnienie (drzwi LiveSoundSystem MR2) tył 200mm Subowoofer Pioneer ze wzmacniaczem Kenwood) z radiem 2Din LCD Pioneer
- komplet fabrycznych akcesoriów: lewarek z narzędziami Toyota, odłony Targi, pokrowce na szyby)
- działająca antena podpięta pod oddzielny włącznik
- całkowicie nowy alternator oryginał 3 letni
- rozpórki polerowane przód + tył jakiejś holenderskiej firmy z homologacją.
- piloty centralnego zamka
3 lata temu auto zostało w całości profesjonalnie polakierowane efektownym lakierem z palety Renault RS (J37) 3-warstwowy lakier, cholernie drogi - ale warty tego efektu. Lakier położony dobrze, bez mankamentów i wpadek.
Parę innych szczegółów które widać na zdjęciach. Ogólnie w skrócie auto jest idealnie zachowanym klasykiem lub idealną bazą pod SWAP.
Dla zdecydowanych osób jest opcja demontażu poszczególnych elementów i zastąpienia seryjnymi - ale to już jak będzie większy nacisk na sprzedaż - nie bardzo chcę psuć skończony projekt.
Ciężko mi znaleźć słabe punkty auta, praktycznie wszystko jest zrobione i skończone. Można uznać nieidealnie ustawioną kierownicę (tak kupiłem), czyli można to poprawić zbieżnością, co pewnie niebawem zrobię), delikatną plamę na siedzisku pasażera.
Cena za auto 25 000 zł.
Nie jest to okazja cenowa, raczej okazja patrząc na stan, bo mało która MR2 nie miała wypadku, z co dopiero śladów korozji. Teraz co pokazało parę nowych MRek w klubie 12-15tys trzeba dać za dość zadbaną, kompletnie seryjną sztukę.
Jeśli z jakiegoś powody będzie większe ciśnienia na sprzedaż (nie planuję ) - auto będzie wystawione na Niemcy, 6000 euro u nich za auto ze wszystkimi homologacjami i idealnym stanem może być okazją, ale nie chciałbym by niemiec mógł mieć na twarzy banana kosztem polaka
Dla kogoś konkretnego spoooooooooro cześci do MR2. Jak wiadomo miałem 2x SW20 na części i mam prawie drugą MRkę w częściach. Mam też wartościowe RAYS Gram Lights 57S 7,5J + 8,5J - jako ewentualna karta przetargowa.
Parę zdjęć
Niestety przyszedł czas by podjąć decyzję o sprzedaży mojej MR2. Nie, nie rozrasta mi się rodzina, nie potrzebuje zastrzyku gotówki przy budowie. Po prostu mija już 7 czy 8 lat jak mam auto, co przy moich standardowych zmianach aut co 6-8 miesięcy jest wyczynem.
Oczywiście nie mam ciśnienia na sprzedaż, jak mam oddać za śmieszne pieniądze - niech stoi kolejne 2-4 lata. Dlatego też jeśli będzie chętny klubowicz, osoba która zadba o auto, chętnie sprzedam.
Do rzeczy.
MR2 SW20, niby seryjna, a jednak z serii zostało bardzo niewiele. Zrobiona w stylu OEM+, czyli wszystko co najlepsze w SW20, JDM-owe lub z młodszych rewizji. Dodatkowo jest parę nieOEMowych elementów, ale zazwyczaj dobrej jakości lub ciężko dostępnych.
Co najważniejsze przy dzisiejszych MR2
- Kompletnie bezwypadkowa karoseria
- całkowicie wolna od rdzy - nie jest ona usunięta, po prostu nie było nigdy na tym aucie rdzy. Od spodu jak nowa, z kompletnymi osłonami, auto było od nowości garażowane i nie jeżdżone zimą, nawet unikało deszczu.
- niecieknący dach -
- idealnie utrzymany silnik i skrzynia - przy przebiegu 174 000km (czyli ok 55tkm temu) został wymieniony silnik i skrzynia w ASO na nowe, na co posiadam rachunki (całą stertę rachunków na ok. 7000€), dodatkowo wypolerowane kolektory. 3 Lata temu został odświeżony - zmiana rozrządu na oem, sprzęgła, wszystkich simmeringów na oemowe
- mnóstwo rzadkich, unikalnych part'sów.
MRka przywieziona z Niemiec w 2009 roku jako idealna baza z wstrętnymi płomieniami na masce i poprzerabianym wnętrzem pod CAR Audio. Wszystko doprowadzone do idealnego stanu w całości (zewnętrznie i wewnętrznie).
Poza idealnym stanem auta jak na 25 lat ma sporo elementów, które są cenne lub rzadko sprawne w MR2
- przednie lampy rev6
- oryginalne Fotele KONIG ze skróy naturalnej z pełnymi regulacjami, składane.
- tylne lampy rev3 z JDM (bez odbłyśników jak w EU) z blendą bez otworu na zamek - otwieranie z pilota
- zawieszenie H&R (sprężyny) + nowe oem amortyzatory + poliuretany tylko pod stabilizatorem tylnym
- sportowy wydech JAPSPEED lub TTE - do wyboru
- Koła 17cali (jak na zdjęciach) lub 15'' Enkei RP01 z nowymi półslickami Bridgestone RE11 na przodzie
- klapa Turbo
- łuk ze stopem
- obrysówki JDM
- dokładka rev3
- odpalanie z przycisku START/STOP z Hondy S2000
- halogeny których nie było z włącznikiem z JDMa (z krzaczkami)
- kierunki przednie oem REV4 + pomarańczowe odblaski
- oryginalne 4 punktowe pasy SCHROTH idealnie pasujące kolorystycznie
- kierownica MOMO F1, gałka biegów skórzana rev2+ z lewarkiem rev3
- nakładki na progi MR2 Lockwood
- nagłośnienie (drzwi LiveSoundSystem MR2) tył 200mm Subowoofer Pioneer ze wzmacniaczem Kenwood) z radiem 2Din LCD Pioneer
- komplet fabrycznych akcesoriów: lewarek z narzędziami Toyota, odłony Targi, pokrowce na szyby)
- działająca antena podpięta pod oddzielny włącznik
- całkowicie nowy alternator oryginał 3 letni
- rozpórki polerowane przód + tył jakiejś holenderskiej firmy z homologacją.
- piloty centralnego zamka
3 lata temu auto zostało w całości profesjonalnie polakierowane efektownym lakierem z palety Renault RS (J37) 3-warstwowy lakier, cholernie drogi - ale warty tego efektu. Lakier położony dobrze, bez mankamentów i wpadek.
Parę innych szczegółów które widać na zdjęciach. Ogólnie w skrócie auto jest idealnie zachowanym klasykiem lub idealną bazą pod SWAP.
Dla zdecydowanych osób jest opcja demontażu poszczególnych elementów i zastąpienia seryjnymi - ale to już jak będzie większy nacisk na sprzedaż - nie bardzo chcę psuć skończony projekt.
Ciężko mi znaleźć słabe punkty auta, praktycznie wszystko jest zrobione i skończone. Można uznać nieidealnie ustawioną kierownicę (tak kupiłem), czyli można to poprawić zbieżnością, co pewnie niebawem zrobię), delikatną plamę na siedzisku pasażera.
Cena za auto 25 000 zł.
Nie jest to okazja cenowa, raczej okazja patrząc na stan, bo mało która MR2 nie miała wypadku, z co dopiero śladów korozji. Teraz co pokazało parę nowych MRek w klubie 12-15tys trzeba dać za dość zadbaną, kompletnie seryjną sztukę.
Jeśli z jakiegoś powody będzie większe ciśnienia na sprzedaż (nie planuję ) - auto będzie wystawione na Niemcy, 6000 euro u nich za auto ze wszystkimi homologacjami i idealnym stanem może być okazją, ale nie chciałbym by niemiec mógł mieć na twarzy banana kosztem polaka
Dla kogoś konkretnego spoooooooooro cześci do MR2. Jak wiadomo miałem 2x SW20 na części i mam prawie drugą MRkę w częściach. Mam też wartościowe RAYS Gram Lights 57S 7,5J + 8,5J - jako ewentualna karta przetargowa.
Parę zdjęć
Jak potrzebujesz części do SW20 - pisz, może coś znajdę kontakt 785 270 420
- Bullseye
- Administrator
- Posty: 1388
- Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 09:52
- Model: SW20
- Generacja: REV2
- Silnik: 3S-GE gen4
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: MR2 SW20 - OEM+ w idealnym stanie
No panie, weź nie świruj banana czym ty za rok na zlot przyjedziesz ?
2016 - Toyota MR2 REV2 "Perełka" - 93"
2012 - 2016 Toyota MR2 REV2 "Mercia" - 93" [*]
2015 - Honda CA125 Rebel "Rabuś" - 97"
2012 - 2016 Toyota MR2 REV2 "Mercia" - 93" [*]
2015 - Honda CA125 Rebel "Rabuś" - 97"
-
- Posty: 1192
- Rejestracja: piątek 21 mar 2014, 12:57
- Model: AW11
- Silnik: 0,9 Diesel V8
- Lokalizacja: DZG - okolice Zgorzelca
Re: MR2 SW20 - OEM+ w idealnym stanie
Prawdopodobieństwo, że MR-ką jest duże
Zostaje jeszcze któryś z dupowozów, chyba że pojawi się w odpowiednim miejscu, czasie, cenie i stanie - SC430 Ale finansowo "lekko" przyblokowany jestem wydatkiem 50-70k (bo za polifta tyle trzeba liczyć...)
Zostaje jeszcze któryś z dupowozów, chyba że pojawi się w odpowiednim miejscu, czasie, cenie i stanie - SC430 Ale finansowo "lekko" przyblokowany jestem wydatkiem 50-70k (bo za polifta tyle trzeba liczyć...)
Jak potrzebujesz części do SW20 - pisz, może coś znajdę kontakt 785 270 420
-
- Posty: 1192
- Rejestracja: piątek 21 mar 2014, 12:57
- Model: AW11
- Silnik: 0,9 Diesel V8
- Lokalizacja: DZG - okolice Zgorzelca
Re: MR2 SW20 - OEM+ w idealnym stanie
Do 15.07-20.07 auto wystawiane jedynie na forum MR2CP, gdzie wolałbym by została.
Później auto leci na Otomoto, mobile.de, MR2.de i kartka na JAPFEŚCIE
Później auto leci na Otomoto, mobile.de, MR2.de i kartka na JAPFEŚCIE
Jak potrzebujesz części do SW20 - pisz, może coś znajdę kontakt 785 270 420
-
- Posty: 323
- Rejestracja: niedziela 23 mar 2014, 09:59
- Model: SW20
- Generacja: REV3
- Silnik: 3S-GE
- Lokalizacja: Krk
Re: MR2 SW20 - OEM+ w idealnym stanie
Sprzeda się, a potem będzie płacz i szukanie kolejnej...
Pomyśl 5x.
Odbierzesz sobie dzieciństwo xD
Pomyśl 5x.
Odbierzesz sobie dzieciństwo xD
- Bullseye
- Administrator
- Posty: 1388
- Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 09:52
- Model: SW20
- Generacja: REV2
- Silnik: 3S-GE gen4
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: MR2 SW20 - OEM+ w idealnym stanie
Na polskich portalach raczej zapomnij o sprzedaży "starego" auta za takie pieniądze Choć fakt, lepiej by została w klubie i przetrwała kolejne pokolenia
2016 - Toyota MR2 REV2 "Perełka" - 93"
2012 - 2016 Toyota MR2 REV2 "Mercia" - 93" [*]
2015 - Honda CA125 Rebel "Rabuś" - 97"
2012 - 2016 Toyota MR2 REV2 "Mercia" - 93" [*]
2015 - Honda CA125 Rebel "Rabuś" - 97"
-
- Posty: 1192
- Rejestracja: piątek 21 mar 2014, 12:57
- Model: AW11
- Silnik: 0,9 Diesel V8
- Lokalizacja: DZG - okolice Zgorzelca
Re: MR2 SW20 - OEM+ w idealnym stanie
Z doświadczenia widzę, że coraz więcej jest amatorów youngtimerów właśnie zadbanych, a nie do dokładania. Nie jeden policzył, ile trzeba włożyć.Bullseye pisze:Na polskich portalach raczej zapomnij o sprzedaży "starego" auta za takie pieniądze Choć fakt, lepiej by została w klubie i przetrwała kolejne pokolenia
Jak potrzebujesz części do SW20 - pisz, może coś znajdę kontakt 785 270 420
- Bullseye
- Administrator
- Posty: 1388
- Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 09:52
- Model: SW20
- Generacja: REV2
- Silnik: 3S-GE gen4
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: MR2 SW20 - OEM+ w idealnym stanie
I nie jeden się polapał że jednak źle policzył
2016 - Toyota MR2 REV2 "Perełka" - 93"
2012 - 2016 Toyota MR2 REV2 "Mercia" - 93" [*]
2015 - Honda CA125 Rebel "Rabuś" - 97"
2012 - 2016 Toyota MR2 REV2 "Mercia" - 93" [*]
2015 - Honda CA125 Rebel "Rabuś" - 97"
-
- Posty: 2
- Rejestracja: sobota 23 sty 2016, 13:05
- Model: AW11
Re: MR2 SW20 - OEM+ w idealnym stanie
A może aktualne?
- Bullseye
- Administrator
- Posty: 1388
- Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 09:52
- Model: SW20
- Generacja: REV2
- Silnik: 3S-GE gen4
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: MR2 SW20 - OEM+ w idealnym stanie
Dzwoń:
kontakt 785 270 420
kontakt 785 270 420
2016 - Toyota MR2 REV2 "Perełka" - 93"
2012 - 2016 Toyota MR2 REV2 "Mercia" - 93" [*]
2015 - Honda CA125 Rebel "Rabuś" - 97"
2012 - 2016 Toyota MR2 REV2 "Mercia" - 93" [*]
2015 - Honda CA125 Rebel "Rabuś" - 97"