swapy: rev.1, Rev.4, V6 - propozycje cenowe od Was
: niedziela 05 cze 2016, 20:34
Jako ze ciśnie czas (a raczej miejsce w garażu) mam propozycję, by zainteresowani podali ceny za swapy które mamy z Bullseye na sprzedaż (swap czyli skrzynia, silnik, półosie, wydech, elektryka) a więc po kolei:
-3SGE - rev. 2 (siedzi w obecnej MR2 Bullseye - i u niego więcej szczegółów) 156KM
(na razie z tego co ooglądałem jest nowy rozrząd 20000km okolo, pompa wody i napinacz, sprzeglo lapie wysoko, wymieniona przepustnica, do zrobienia przewody, cewka, swiece) po weekendzie sprawdzę kompresję na garach i powymieniam to co trzeba i wtedy bedzie stan albo igla albo się okaże
-3SGE - rev. 4 z rozbitej Merci Bullseye ok. 180KM (załatany EGR + komp z JDM, przelotówka zamiast katalizatora)(rozrzad zrobiony, sprzeglo nowiutkie, uszczelki z ASO)ZZarezerwował zdunio i dzisiaj chyba kurier zabiera
4500zł - sprzedany
-3SGE - rev.4 z Czarnej Perły - w 2014 i 2015 miał wymienione sprzęgło, rozrząd, uszczelki i uszczelniacze (są faktury i zdjęcia) - zdrowy, nie bierze oleju auto zakupiłem z pełną książką serwisową bezpośrednio od 2 właściciela w Szwajcarii. Przebieg po "zrobieniu" ok 8tyś i latem rośnie. Swap oem czyli bez modyfikacji - 170KM z EGR, katalizator (głośny jak samochód elektryczny;) )
4700zł
-3VZFE (V6) - lekki docisk, lekki zamach, wymienione sprzęgło (sprzęgło typu spiek), olej w skrzyni i silniku, zrobiony dół (uszczelki, uszczelniacze, panewki, szlif wału korbowego), rozrząd wygląda na niedawno wymieniany, silnik w dniu robienia swapu w Woodsport miał przebieg 45tyś mil (2012rok). Swap był przygotowywany pod kątem Merci.
12 000zł
PS. bierzcie swap z Czarnej Perły, po Japfest będę miał zajęcie:-DDD
-3SGE - rev. 2 (siedzi w obecnej MR2 Bullseye - i u niego więcej szczegółów) 156KM
(na razie z tego co ooglądałem jest nowy rozrząd 20000km okolo, pompa wody i napinacz, sprzeglo lapie wysoko, wymieniona przepustnica, do zrobienia przewody, cewka, swiece) po weekendzie sprawdzę kompresję na garach i powymieniam to co trzeba i wtedy bedzie stan albo igla albo się okaże

-3SGE - rev. 4 z rozbitej Merci Bullseye ok. 180KM (załatany EGR + komp z JDM, przelotówka zamiast katalizatora)(rozrzad zrobiony, sprzeglo nowiutkie, uszczelki z ASO)ZZarezerwował zdunio i dzisiaj chyba kurier zabiera

4500zł - sprzedany

-3SGE - rev.4 z Czarnej Perły - w 2014 i 2015 miał wymienione sprzęgło, rozrząd, uszczelki i uszczelniacze (są faktury i zdjęcia) - zdrowy, nie bierze oleju auto zakupiłem z pełną książką serwisową bezpośrednio od 2 właściciela w Szwajcarii. Przebieg po "zrobieniu" ok 8tyś i latem rośnie. Swap oem czyli bez modyfikacji - 170KM z EGR, katalizator (głośny jak samochód elektryczny;) )
4700zł
-3VZFE (V6) - lekki docisk, lekki zamach, wymienione sprzęgło (sprzęgło typu spiek), olej w skrzyni i silniku, zrobiony dół (uszczelki, uszczelniacze, panewki, szlif wału korbowego), rozrząd wygląda na niedawno wymieniany, silnik w dniu robienia swapu w Woodsport miał przebieg 45tyś mil (2012rok). Swap był przygotowywany pod kątem Merci.
12 000zł
PS. bierzcie swap z Czarnej Perły, po Japfest będę miał zajęcie:-DDD