Strona 1 z 1

Mr2 sw20 lub zw30

: poniedziałek 30 maja 2016, 20:10
autor: Naczelnik Imperator
Jak w temacie kupię ( w zasadzie mój braciak kupi ) MR2.

Do rozważenia każda generacja i rewizja poza AW11 ;)

Budżet do 20kpln

Jak coś to priv

Re: Mr2 sw20 lub zw30

: poniedziałek 30 maja 2016, 21:33
autor: Bullseye
Nooooo wreszcie sie przekonal ! :D

Re: Mr2 sw20 lub zw30

: wtorek 31 maja 2016, 21:44
autor: szaq_er

Re: Mr2 sw20 lub zw30

: poniedziałek 06 cze 2016, 14:50
autor: blondaz
Dzień dobry,

Posiadam MR2 rev2 na sprzedaż rocznie samochodem nie robiłem więcej niż 5-7k km. Zdjęcia poglądowe mogę przesłać. Mogę wykonać w razie potrzeby też zdjęcia dowolnego elementu.

Krótki opis samochodu: niski, sportowy, dający ciekawe wrażenia z jazdy. Maksymalna prędkość 230-240. Biorąc pod uwagę, że tyle letnim samochodem czasem potrafiłem takie prędkości osiągać może mówić o jego przygotowaniu do jazdy. W skrócie podczas mojego posiadania zostało zrobione/ zmienione:
1) 0 rdzy, idealnie zakonserwowany, kilka odprysków na elementach plastikowych: zderzaki, spoiler. Zakonserwowany wydech oraz wymienione elementy łączenia wydechu.
2) kompletne zawieszenie z hamulcami - ze względu na trudno dostępne niektóre części zawieszenie sworznie itd. (później znalazłem dystrybutora za granicą). Hamulce: tarcze, klocki oraz sworznie i przeguby zawieszenie były robione w ASO Toyoty. Obecnie mam jeszcze kilka części zamówionych na zapas. Zamontowane sprężyny teina i amortyzatory bilstein b6 wraz z mocowaniami. Tylnie w dobrym stanie mam kayaby jako zapasowe.
3) elektryka - wymieniony został alternator (samochód stał 1,5 roku w garażu), kable wysokiego napięcia, akumulator i kable przyłączeniowe.
4) wymieniona skrzynia i sprzęgło. Zamontowana skrzynia s54 (s53 leży w garażu). Wymiana związana była z przełożeniami i lepszymi synchronizatorami . W przeciągu 2 sezonów warto by było zajrzeć (ewentualnie wymienić) sprzęgło.
5) zamontowana aluminiowa sportowa chodnica (przeze mnie kupiona - w oryginalnej był wyciek - kolega miał wesele gdzie jechało się żwirem).
6) robiona głowica uszczelka i pozostałe elementy silnika, które wymagały wymiany.
7) Zmontowane rozpórki przód i tył oraz wymienione rozpórki usztywniające nadwozie (lecą pod samochodem).
8) short shifter (oryginalny też powinienem mieć) - idealnie pasuje do sportowego charakteru.
9) pozostałe wymiany na bieżąco. Samochód za mojego posiadania nie miał żadnych uszkodzeń poza rysą 5cm na boku (ktoś przejechał mi kluczykiem). Z oględzin wyszło, że kiedyś był bity w przód. Geometria ok - 2 ślady (powinienem mieć do wglądu dokument z ostatnich ustawień). Pali się lamka ABS - prawdopodobnie wymaga resetu komputera. W jeździe mi to nie przeszkadzało - można podpiąć jedynie w ASO. Zacząłem kiedyś prowadzić inwestygację i w związku z ABS były już powymieniane czujniki ale nie było resetu komputera. Samochód na felgach 16" (spasowane do zawieszenia). Powinienem jeszcze mieć felgi 15" z oponami też letnimi.

Do zrobienia (jeżeli chce się wykorzystywać możliwości samochodu na maksa): wymiana opon przód - obecnie 205 przydały by się jednak 195 (fabrycznie były montowane) wyważanie, ewentualnie prostowanie felg i geometria (przy takich wymianach zalecana) gumowa rura chłodzenia - pęknięta obecnie sklejona taśmą. Najlepiej wymiana wszystkich na nowe sylikonowe. Z chęcią odpowiem na wszystkie pytania.

Pozdrawiam,
B

Re: Mr2 sw20 lub zw30

: wtorek 07 cze 2016, 19:33
autor: Denis
Jeśli już podajesz ofertę musisz zgodnie z regulaminem podać cenę i zdjęcia. Jeśli nie - muszę usunąć

Re: Mr2 sw20 lub zw30

: środa 08 cze 2016, 07:28
autor: Bullseye
Tu masz diagnozę na migającej diodzie a nie na podpinaniu komputera :)
Robisz zwore i liczysz bledy, pokaze calkiem dokladnie co mu nie gra, a najpewniej któryś czujnik sie wypial badz przerdzewial.

Re: Mr2 sw20 lub zw30

: środa 08 cze 2016, 07:42
autor: Arnoldman
Z takiego opisu auta można się wiele nowego nauczyć 8-)