Wybrałem się na tor Słomczyn BIZOL / EXIDE Asfaltowy Puchar Toru Słomczyn + YTC 2018. Mega frajda z jazdy, zbieranie doświadczenia z RWD (pierwsze auto z takim napędem). Na pierwszym okrążeniu obróciło mnie na zakręcie 180, już wiem że skutkiem takiej sytuacji jest hamowanie w zakręcie. Przedostatni w swojej klasie YTC 2000 na cywilnych oponach, wyprzedziłem tylko inne BMW na cywilnych oponach.
Czasy na 6 kolejnych próbach coraz lepsze:
1:51,17
1:45,28
1:46,31
1:43,52
1:42,67
1:42,38
#Bilo - gość poza konkurencją ... swoją drogą za to Classic Auto Cup są jakieś nagrody materialne (oprócz pucharów)? Szkoda, że na Kielcach nie ma w tym roku rundy, chętnie bym przyjechał pooglądać i conieco podpatrzyć
#Tommi - Ty masz 170KM? czy 156?
#Culmen - teraz sobie patrzę na Time Attack Poland, to Ty ładnie podłubane masz to MR... 1100kg/270KM najs!
Ponownie odwiedziłem MotoPark Kraków, tym razem w fajniejszych warunkach, choć początkowo się nieco bałem ... było dość chłodno akurat, więc perfekt, no i zostało trochę wody na torze, która później została jeszcze dodatkowo rozjeżdżona. Swoją drogą człowiek jadąc zwykłą ulicą na lekko wilgotnym asfalcie nie zdaje sobie sprawy, jak sporą przyczepność się traci na czymś takim. Samochodów było nie za wiele, tj... 5 zdaje się. Miałem w grupie Lexusa IS200 1.5JZ 400-konnego, nowego Focusa RS, Audi A4 1.8T 170KM quattro i BMW E46 compact:
Jeszcze najszybsze czasy kółek. Po treningu dla "cywili" przyjechało najnowsze Porsche 911 Turbo S dokurwione na maksa i liczyliśmy mu kółka to robił po 37:40s około, z czasem pewnie zszedł do 36s, też jechał w tej konfiguracji toru, no i koleś miał ciut łatwiej, bo wyszło słońce na jego przejazdy i tor nieco przesechł