KuchaR pisze:No i bardzo dobrze, że kupują używane zety i tym podobne niż jakieś nowe "KIJE" czy jakieś inne tym podobne wynalazki.
U mnie tego jeszcze mało, ale samochód faktycznie na przestrzeni lat potaniał co zachęca coraz to większe grono do zakupu.
O tej za 15 jesteście w stanie coś powiedzieć po foto czy już na starcie jest "bee" bo swapowana i za 15k?
Wszystko zależy jak i co było robione oraz jaka jej historia była właściciel pisze tylko że swap i szpera, nie ma wyjścia trzeba obejrzeć na żywca i zobaczyć co tam było grzebane.
KuchaR pisze:No i bardzo dobrze, że kupują używane zety i tym podobne niż jakieś nowe "KIJE" czy jakieś inne tym podobne wynalazki.
U mnie tego jeszcze mało, ale samochód faktycznie na przestrzeni lat potaniał co zachęca coraz to większe grono do zakupu.
O tej za 15 jesteście w stanie coś powiedzieć po foto czy już na starcie jest "bee" bo swapowana i za 15k?
Tak ze zdjec:
- cala malowana
- silnik przypuszczalnie mogl byc dlubany, trzeba by sprawdzic (jak ktos malowal pokrywe, zalozyl blowoff i stozek, wymienil wydech, to nigdy nie wiadomo czy nie bawil sie MBC lub EBC, a to juz problem).
- widac w prawym dolnym rogu czujnik od zegara Boost (o ile sie nie myle)
KuchaR pisze: bez urazy, ale w tych pieniądzach mam 101 lepszych propozycji.
A to ciekawe...myślisz,że ktoś sprzeda zadbaną , nie pordzewiałą etc.,etc., Mrkę w dodatku z 3S-GTE za 15k?
Jak tak to ja też szukam kolejnej no i żeby targa nie ciekła,ma być nie swapowana tylko oryginalna wersja TURBO,zero rdzy i żaden element nie malowany-dopuszczam myśl ,że kiedyś element był wymieniony na nowy. W dodatku może mieć wymienioną turbinę na jakiegoś Garretta i zamontowane EMU. Nie będę zły jak będzie również gwint -najlepiej TEIN-ale nie pogardzę innym.