Strona 15 z 39
Re: tptd.pl
: piątek 26 wrz 2014, 21:54
autor: GOLDI
Re: tptd.pl
: środa 01 paź 2014, 09:50
autor: Kunis
Ahh, ekstra wyglądają Emrki na torze!
Biała niszczy system

Re: tptd.pl
: środa 01 paź 2014, 10:17
autor: JohnCreasy
Tak jak piszesz
Biała miażdży suty

Re: tptd.pl
: środa 01 paź 2014, 10:31
autor: Siwy
Tylko co z aerodynamiką nad którą tak ciężko pracowali żółci inżynierowie, a Kuba zaprzepaścił ich wysiłek klapą silnika z F40?
Wiadomo, można to zniwelować odpowiednim ustawieniem spoilera ale czy faktycznie czuć jakąś różnicę?

Re: tptd.pl
: środa 01 paź 2014, 11:51
autor: GOLDI
mysle ze spoiler duzo pomoże. ale to raczej moim zdaniem krok w przyszłość

a i jeszcze jego podniesienie na rowni badz wyzej niz linia dachu. regulacje ma fajna..
Kubek dużo testuje, nastawów, zmian... wszystko na własnej skórze i wyciąga pewne wnioski wprowadzając kolejne zmiany. Nie da sie jednoznacznie stwierdzic ze kubek cos zjebal

on sam to musi odczuc

ostatnio deszczowy trackday za duzo na testy nie pozwolił a zmian pare wprowadził i sam jestem ciekaw jak zaowocuja w praktyce. m.in wiekszy camber z przodu
a i klapa mało istotna

istotne co pod nia bedzie

Re: tptd.pl
: środa 01 paź 2014, 11:58
autor: GOLDI
swoja droga mysle ze kubek nieco mogl zawet poprawic. na mr2oc jest kilka topicow w ktorych analizowali aerodynamike
m.in

widac ze ze szyba powstaja zawirowania. byc moze pomocne sa ku temu by gorace powietrze z komory ciagnac w gore (co ma sens) za to bez sens to wsyzstkie te wloty kominowe boczne

dzialaja wbrew logice o ile w ogole dzialaja a nie psuja

wlasnie aerodynamiki
mr2 tez jakims cudem nie jest. cx na poziomie 0,31 nie jest rewelacyjny... nawet kalajbra miała niższy...
Re: tptd.pl
: środa 01 paź 2014, 12:13
autor: BlindNomad
Ale calibra miała bude o sztywności gównolitu. W latach 90 z aut "sportowych najnizszy cx miała rx-7 FD 0,17 jesli sie nie myle.
Re: tptd.pl
: środa 01 paź 2014, 12:26
autor: GOLDI
BlindNomad pisze:Ale calibra miała bude o sztywności gównolitu. W latach 90 z aut "sportowych najnizszy cx miała rx-7 FD 0,17 jesli sie nie myle.
tak rzeczywiście rozmowa tyczy sztywnosci nadwozia
FD 0,17?
XL1 ma cx 0,189 ale to rok 2013 juz

nsx mial 0,30 w tamtych latach (a nawet dekade wczesniej wlasciwie)
FD miała cx roniwez jak mr2 na poziomie 0,31
Re: tptd.pl
: czwartek 09 paź 2014, 06:51
autor: Kubek_KSJZ
Może ktoś się jeszcze skusi na 19.10, ostatni trackday w tym roku?
Póki co ja i emteka
http://www.tptd.pl/2014/17ed2014/17ed2014.php
Re: tptd.pl
: wtorek 21 paź 2014, 12:50
autor: emteka