Strona 2 z 2

Re: od skrzyni do wydechu czyli kompletny Swap

: piątek 02 paź 2015, 18:16
autor: luis
Maciekmr2 pisze:Poza tym, że Hamownia w "profesjonalnym" warsztacie Tuningowym, to całkiem zacnie.
Wszystkie gen3 kręcą się powyżej 7600?
Widzę, że jesteś negatywnie nastawiony do Kreatora ;)

Re: od skrzyni do wydechu czyli kompletny Swap

: piątek 02 paź 2015, 18:50
autor: Yojimbo
Wow, rev3 zawsze ma taki fajny przebieg momentu?

Re: od skrzyni do wydechu czyli kompletny Swap

: piątek 02 paź 2015, 22:41
autor: GOLDI
shamowana moze byc poprawnie, ale hamowania zle skalibrowana do danego samochodu, stad max moment zanizony, wykes przesuniety ale max moc bez zmian pozostanie...

Re: od skrzyni do wydechu czyli kompletny Swap

: sobota 03 paź 2015, 12:18
autor: Maciekmr2
luis pisze:
Maciekmr2 pisze:Poza tym, że Hamownia w "profesjonalnym" warsztacie Tuningowym, to całkiem zacnie.
Wszystkie gen3 kręcą się powyżej 7600?
Widzę, że jesteś negatywnie nastawiony do Kreatora ;)
Tak, ale nie robmy tutaj OT.

Re: od skrzyni do wydechu czyli kompletny Swap

: sobota 03 paź 2015, 13:58
autor: BlindNomad
Właśnie miałem pytać skąd tak mało niutka.

Re: od skrzyni do wydechu czyli kompletny Swap

: środa 21 paź 2015, 21:04
autor: MaroMR2
Temat do zamknięcia