Chcesz coś sprzedać ? Pisz a będzie Ci odebrane !
luis
Posty: 340 Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 08:59
Model: SW20
Generacja: REV3
Silnik: 3S-GTE
Lokalizacja: Warka
Post
autor: luis » piątek 02 paź 2015, 18:16
Maciekmr2 pisze: Poza tym, że Hamownia w "profesjonalnym" warsztacie Tuningowym, to całkiem zacnie.
Wszystkie gen3 kręcą się powyżej 7600?
Widzę, że jesteś negatywnie nastawiony do Kreatora
Yojimbo
Posty: 674 Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 13:54
Model: AW11
Generacja: REV2
Silnik: 3S-GTE
Post
autor: Yojimbo » piątek 02 paź 2015, 18:50
Wow, rev3 zawsze ma taki fajny przebieg momentu?
GOLDI
Posty: 1201 Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
Model: SW20
Generacja: REV1
Silnik: obecny
Post
autor: GOLDI » piątek 02 paź 2015, 22:41
shamowana moze byc poprawnie, ale hamowania zle skalibrowana do danego samochodu, stad max moment zanizony, wykes przesuniety ale max moc bez zmian pozostanie...
Maciekmr2
Posty: 664 Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 10:58
Model: SW20
Generacja: REV1
Silnik: 3S-GTE
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Maciekmr2 » sobota 03 paź 2015, 12:18
luis pisze: Maciekmr2 pisze: Poza tym, że Hamownia w "profesjonalnym" warsztacie Tuningowym, to całkiem zacnie.
Wszystkie gen3 kręcą się powyżej 7600?
Widzę, że jesteś negatywnie nastawiony do Kreatora
Tak, ale nie robmy tutaj OT.
MR2 - Mid-engine, Rear-wheel drive, two-seater
BlindNomad
Posty: 323 Rejestracja: niedziela 23 mar 2014, 09:59
Model: SW20
Generacja: REV3
Silnik: 3S-GE
Lokalizacja: Krk
Post
autor: BlindNomad » sobota 03 paź 2015, 13:58
Właśnie miałem pytać skąd tak mało niutka.
MaroMR2
Posty: 389 Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 17:52
Post
autor: MaroMR2 » środa 21 paź 2015, 21:04
Temat do zamknięcia