Strona 2 z 3
Re: ENKEI :)
: wtorek 25 sie 2015, 16:00
autor: Siwy
Denis, aż się łezka w oku kręci, pięknie to napisałeś...
Ale nie zmienia to k..wa faktu, że mamy regulamin i należy go przestrzegać.
Mały przestań gwiazdorzyć i ogarnij się.

Re: ENKEI :)
: wtorek 25 sie 2015, 17:31
autor: Denis
Dajmy mu Snickersa

Re: ENKEI :)
: wtorek 25 sie 2015, 20:23
autor: mały
Polać Denisowi.
Takie info dla nowych:
ODP 1:
Dystans jest po to, że przy ET 40 i 8 calach z przodu felga leciutko zawadza o Zawias Teina, który został założony w miarę na samym początku posiadania auta.
Dystans jest 5mm i nie wystaje poza piastę.
Felga opiera się na piastę i jest zamontowana na 5 nakrętek montowanych na seryjne szpilki.
ODP 2:
Rozstaw śrób - Panowie nie osłabiajcie mnie

Kolor czarny ( trzeba jeździć na zloty a nie siedzieć w domu i banować )
Stan: Tak jak Denis pisze, fura typowo zlotowa, na kapselkach jest jeszcze folijka, którą Denis chciał się zająć
Dla zainteresowanych prv
Re: ENKEI :)
: wtorek 25 sie 2015, 21:26
autor: xanter
Mały czyżbyś kupił volki?
Re: ENKEI :)
: wtorek 25 sie 2015, 21:34
autor: Yojimbo
Otwór centrujący 60,1? Fela nie ma ścięcia w otworze? Jak ja u siebie zakładałem dystans 5mm to praktycznie zasłonił kołnierz, no może 1mm wystawał, ale wiele felg ma otwór centrujący roztoczony na wysokości kilku mm, że nie miałyby jak się oprzeć na niskim kołnierzu piasty. Mógłbyś zarzucić zdjęciem od wewnętrznej strony felgi?
Re: ENKEI :)
: środa 26 sie 2015, 07:25
autor: Denis
Ah te otwory centrujące.... mam z tym do czynienia na co dzień i najlepszym przykładem że felgi stalowe w lawetach mają otwór 66,1 a piasta ma ok 63mm. Morał z tego taki, że nawet 2,5 Tony nie wpływa zbytnio na te prześmieszne plastikowe gówniane pierścienie centrujące, które to mają zbierać tajemniczą energię

Trzeba tylko wiedzieć jak wycentrować felgę przy jej zakładaniu i po sprawie

Re: ENKEI :)
: środa 26 sie 2015, 08:05
autor: Naczelnik Imperator
U mnie piasta praktycznie schowala sie za dystansem i dorobiłem sobie dystanse z parapetem pod felgę i jest git

także jak coś to zawsze za parę PLN mozna zrobić sobie takie i po sprawie.
Re: ENKEI :)
: środa 26 sie 2015, 12:03
autor: WojtekMR
trochę co innego koło w lawecie a co innego na przedniej osi
nie udało mi się w sw20 pozbyć drgań na kierownicy bez pierścieni centrujących
Re: ENKEI :)
: środa 26 sie 2015, 16:58
autor: Denis
2 lata w avensisie mialem stalowki z octavii czyli o 3mm wieksze i zrobilem tak 30 000 km. Odpowiednie nakretki i metoda przykrecania i nie byly potrzebne zadne mityczne pierscienie.
Re: ENKEI :)
: środa 26 sie 2015, 17:08
autor: Yojimbo
Mimo wszystko, bezpieczniej jest z pierscieniami.