Strona 2 z 2

Re: Gwint BC Racing jak nowy 700km

: piątek 21 lis 2014, 21:08
autor: GOLDI
ze zdjec wyglada na standardowe 4/6 ;)

Re: Gwint BC Racing jak nowy 700km

: sobota 22 lis 2014, 09:05
autor: Gzybek
Jak ja kupowałem to standardem było 6/8, a sobie dojebałem 8/12 i się zastanawiam co tak twardo ;)

Re: Gwint BC Racing jak nowy 700km

: sobota 22 lis 2014, 09:08
autor: luis
Gzybek pisze:Jak ja kupowałem to standardem było 6/8, a sobie dojebałem 8/12 i się zastanawiam co tak twardo ;)
No właśnie ja nie pamiętam, co było wtedy standardem jak kupowaliśmy :)
Jeżeli 6/8, to ja już nie chiałbym bardziej twardo :)

Re: Gwint BC Racing jak nowy 700km

: sobota 22 lis 2014, 09:18
autor: emteka
Gzybek pisze:Jak ja kupowałem to standardem było 6/8, a sobie dojebałem 8/12 i się zastanawiam co tak twardo ;)
Heh... skoro tak Ci źle :P to może chciałbyś się wymienić na nowe 4/6 lub 5/8? ;)

Re: Gwint BC Racing jak nowy 700km

: sobota 22 lis 2014, 13:21
autor: Gzybek
emteka pisze:
Gzybek pisze:Jak ja kupowałem to standardem było 6/8, a sobie dojebałem 8/12 i się zastanawiam co tak twardo ;)
Heh... skoro tak Ci źle :P to może chciałbyś się wymienić na nowe 4/6 lub 5/8? ;)
Nie spoko, dupa juz się przyzwyczaiła ;)

Re: Gwint BC Racing jak nowy 700km

: sobota 22 lis 2014, 14:54
autor: luis
Gzybek pisze:
emteka pisze:
Gzybek pisze:Jak ja kupowałem to standardem było 6/8, a sobie dojebałem 8/12 i się zastanawiam co tak twardo ;)
Heh... skoro tak Ci źle :P to może chciałbyś się wymienić na nowe 4/6 lub 5/8? ;)
Nie spoko, dupa juz się przyzwyczaiła ;)
A plecy i zęby? :lol:

Re: Gwint BC Racing jak nowy 700km

: niedziela 23 lis 2014, 09:05
autor: Gzybek
Powiedzmy otwarcie - Dentysta też musi mieć z czego żyć ;) a tak serio to nie ma jakiegoś dramatu, czasem jak jest lepsza droga to i hard wejdzie ;)