Alternator

Chcesz coś kupić ? Pisz a będzie Ci dane !
Awatar użytkownika
Siwy
Posty: 389
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 08:57
Model: SW20
Generacja: REV1
Silnik: 1MZ-FE
Lokalizacja: Szczecin

Re: Alternator

Post autor: Siwy »

Teraz jestem w pracy i nie mam jak sprawdzić jaką mam wtyczkę.

Od strony rozrządu jest sucho więc uszczelniacze wałków są chyba OK.

Mam zwrócić uwagę na jakieś inne parametry, czy tylko patrzeć na mocowania? :roll:

Na Allegro są MRkowe alternatory po regeneracji z 2letnią gwarancją po około 400zł, warto brać je pod uwagę?
Awatar użytkownika
emteka
Posty: 253
Rejestracja: wtorek 23 wrz 2014, 20:56
Model: Inny
Silnik: Czerwony

Re: Alternator

Post autor: emteka »

A Ty masz alternator od 3S-GTE czy 3S-GE? Z tego co pamiętam to od turbo były 80A, a N/A miały 60 albo 70A. W praktyce czy różnica 10A ma duży wpływ to nie wiem. :roll:
Awatar użytkownika
Siwy
Posty: 389
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 08:57
Model: SW20
Generacja: REV1
Silnik: 1MZ-FE
Lokalizacja: Szczecin

Re: Alternator

Post autor: Siwy »

Ja mam ten większy czyli chyba od turbo.
Na Allegro jest 80A i jest napisane, że do 3S-GE, hmmm.
Awatar użytkownika
emteka
Posty: 253
Rejestracja: wtorek 23 wrz 2014, 20:56
Model: Inny
Silnik: Czerwony

Re: Alternator

Post autor: emteka »

Heh: "Toyota did make 13 different alternators for the MK2 MR2."

:D
Awatar użytkownika
Siwy
Posty: 389
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 08:57
Model: SW20
Generacja: REV1
Silnik: 1MZ-FE
Lokalizacja: Szczecin

Re: Alternator

Post autor: Siwy »

Taaa i wszystko jasne.... :lol: :lol: :lol:
Awatar użytkownika
luis
Posty: 340
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 08:59
Model: SW20
Generacja: REV3
Silnik: 3S-GTE
Lokalizacja: Warka

Re: Alternator

Post autor: luis »

emteka pisze:Dobra. Żarty żartami. A tu poważna sprawa.
Uszczelkę pod głowicą chociaż wymienili? Jakieś śruby pourywali czy jak?

W sumie to kiedyś przerabiałem podobny temat. Padła mi uszczelka pod głowicą na A4 za Katowicami. Laweta z autostrady nie jest niestety tania. Dawne czasy kiedy to nie miałem za bardzo pojęcia o mechanice. Gość mnie zawiózł na warsztat w Katowicach, gdzie zrobili mi w starym 3S-GE wymianę uszczelki za ~1800 PLN, ale tak poskładali silnik, że rzygał olejem ze wszystkich możliwych otworów i oczywiście spalił mi się przez to alternator -regenerowany kilka(3-4) miesięcy wcześniej. Dostał zewnętrzne smarowanie olejem. :lol:

EDIT

Przypomniałem sobie nazwę warsztatu: Nyga Auto Serwis - nie polecam. ;)
Taaaa i wszystko jasne :lol: :lol: :lol:
Awatar użytkownika
emteka
Posty: 253
Rejestracja: wtorek 23 wrz 2014, 20:56
Model: Inny
Silnik: Czerwony

Re: Alternator

Post autor: emteka »

Awatar użytkownika
wacek198912
Posty: 509
Rejestracja: niedziela 27 kwie 2014, 11:09
Model: AW11
Generacja: REV1
Silnik: 3sge, 1mz-fe z turbo
Lokalizacja: DW / DTR

Re: Alternator

Post autor: wacek198912 »

jak bys chcial od 3sge to ja mam bardzo tani za 50 i browar .
ODPOWIEDZ