Spotkania, spoty, imprezy oraz zloty
GOLDI
Posty: 1201 Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
Model: SW20
Generacja: REV1
Silnik: obecny
Post
autor: GOLDI » poniedziałek 07 kwie 2014, 21:50
ja niestety tylko 2:03.743... ale na moich przejazdach akurat padał śnieg
Przysięgam !! Kubek świadkiem !
g.mario
Posty: 316 Rejestracja: środa 19 mar 2014, 22:24
Model: SW20
Silnik: 3SGTE
Post
autor: g.mario » poniedziałek 07 kwie 2014, 22:14
GOLDI pisze: na moich przejazdach akurat padał śnieg
Przysięgam !! Kubek świadkiem !
to pewnie przez te zaspy
kiedy jedziecie następnym razem?
Kubek_KSJZ
Posty: 870 Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 18:55
Model: Inny
Generacja: REV5
Silnik: benzynowy
Post
autor: Kubek_KSJZ » poniedziałek 07 kwie 2014, 22:19
GOLDI pisze: ja niestety tylko 2:03.743... ale na moich przejazdach akurat padał śnieg
Przysięgam !! Kubek świadkiem !
Na pierwszy raz to super czas.
Gdyby nie śnieg to poniżej 1:50 było
g.mario pisze: GOLDI pisze: na moich przejazdach akurat padał śnieg
Przysięgam !! Kubek świadkiem !
to pewnie przez te zaspy
kiedy jedziecie następnym razem?
Ja raczej jak będzie znów coś dwudniowego albo profi żeby był jak najlepszy stosunek dojazdu do jeżdżenia.
GOLDI
Posty: 1201 Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
Model: SW20
Generacja: REV1
Silnik: obecny
Post
autor: GOLDI » poniedziałek 07 kwie 2014, 22:54
Kubek_KSJZ pisze: Ja raczej jak będzie znów coś dwudniowego albo profi żeby był jak najlepszy stosunek dojazdu do jeżdżenia.
Sprawdziłem na Brno Circuit i na SlovakiaRing mam prawie równo po 340km, gdzie do PŁoznania ponad pińcet
gzoom
Posty: 373 Rejestracja: środa 26 mar 2014, 06:40
Model: ZZW30
Silnik: 1ZZ-FE
Lokalizacja: Opole
Kontakt:
Post
autor: gzoom » wtorek 08 kwie 2014, 08:15
Kubek_KSJZ pisze:
A propos, tak wychodzi póki co
SW20 1:54.307
ZZW30 2:09.414
Ładnie tak porównywać seryjne W30 supermegatuningowanym SW20?
Jakbym założył turbo-sliki i jeszcze ten uchwyt na kamerę z przodu to byłaby inna rozmowa
To taka podpucha żebym podstawił Ci W30 na swap na 2ZZ turbo albo na 2GR
Kubek_KSJZ
Posty: 870 Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 18:55
Model: Inny
Generacja: REV5
Silnik: benzynowy
Post
autor: Kubek_KSJZ » wtorek 08 kwie 2014, 11:18
gzoom pisze: Kubek_KSJZ pisze:
A propos, tak wychodzi póki co
SW20 1:54.307
ZZW30 2:09.414
Ładnie tak porównywać seryjne W30 supermegatuningowanym SW20?
Jakbym założył turbo-sliki i jeszcze ten uchwyt na kamerę z przodu to byłaby inna rozmowa
To taka podpucha żebym podstawił Ci W30 na swap na 2ZZ turbo albo na 2GR
Ok, to inaczej takim razie sw20 uliczną z 3sge 175hp, robiłem 1:57.375
SW20 nadal górą ;P
W swapy już się nie bawię poza swoimi bo brak czasu
GOLDI
Posty: 1201 Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
Model: SW20
Generacja: REV1
Silnik: obecny
Post
autor: GOLDI » wtorek 08 kwie 2014, 11:47
to jakieś małe podsumowanie by się przydało ?
emteka sw20 - 1mzfe (około 190hp) - city - 2:04.287
mular sw21 - 5sfe (około 130hp) - city - 2:08 ?????? Kubek pamiętasz?
geronimo sw20 - 3sge (około 175km) - city - 2:07.966 (W)
gzoom
Posty: 373 Rejestracja: środa 26 mar 2014, 06:40
Model: ZZW30
Silnik: 1ZZ-FE
Lokalizacja: Opole
Kontakt:
Post
autor: gzoom » wtorek 08 kwie 2014, 12:04
Kubek_KSJZ pisze:
SW20 nadal górą ;P
Gratuluję świetnych wyników! Wychodzi na to, że muszę zmienić samochód
Albo częściej jeździć na takie imprezy ...
Kubek_KSJZ
Posty: 870 Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 18:55
Model: Inny
Generacja: REV5
Silnik: benzynowy
Post
autor: Kubek_KSJZ » wtorek 08 kwie 2014, 12:10
gzoom pisze: Kubek_KSJZ pisze:
SW20 nadal górą ;P
Gratuluję świetnych wyników! Wychodzi na to, że muszę zmienić samochód
Albo częściej jeździć na takie imprezy ...
Podziękował
Z tego co pamiętam to każda sw20 która była pierwszy raz zrobiła mniej niż 2:09 (5szt różnych sw20) więc chyba jednak auto ;P
Nawet sw20 z 5sfe czyli 132hp /1200+ kg