Gwint BC Racing jak nowy 700km

Chcesz coś sprzedać ? Pisz a będzie Ci odebrane !
Awatar użytkownika
GOLDI
Posty: 1201
Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
Model: SW20
Generacja: REV1
Silnik: obecny

Re: Gwint BC Racing jak nowy 700km

Post autor: GOLDI »

ze zdjec wyglada na standardowe 4/6 ;)
Gzybek
Posty: 27
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 16:35
Model: AW11
Generacja: REV2
Silnik: 3S-GE GEN3

Re: Gwint BC Racing jak nowy 700km

Post autor: Gzybek »

Jak ja kupowałem to standardem było 6/8, a sobie dojebałem 8/12 i się zastanawiam co tak twardo ;)
Awatar użytkownika
luis
Posty: 340
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 08:59
Model: SW20
Generacja: REV3
Silnik: 3S-GTE
Lokalizacja: Warka

Re: Gwint BC Racing jak nowy 700km

Post autor: luis »

Gzybek pisze:Jak ja kupowałem to standardem było 6/8, a sobie dojebałem 8/12 i się zastanawiam co tak twardo ;)
No właśnie ja nie pamiętam, co było wtedy standardem jak kupowaliśmy :)
Jeżeli 6/8, to ja już nie chiałbym bardziej twardo :)
Awatar użytkownika
emteka
Posty: 253
Rejestracja: wtorek 23 wrz 2014, 20:56
Model: Inny
Silnik: Czerwony

Re: Gwint BC Racing jak nowy 700km

Post autor: emteka »

Gzybek pisze:Jak ja kupowałem to standardem było 6/8, a sobie dojebałem 8/12 i się zastanawiam co tak twardo ;)
Heh... skoro tak Ci źle :P to może chciałbyś się wymienić na nowe 4/6 lub 5/8? ;)
Gzybek
Posty: 27
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 16:35
Model: AW11
Generacja: REV2
Silnik: 3S-GE GEN3

Re: Gwint BC Racing jak nowy 700km

Post autor: Gzybek »

emteka pisze:
Gzybek pisze:Jak ja kupowałem to standardem było 6/8, a sobie dojebałem 8/12 i się zastanawiam co tak twardo ;)
Heh... skoro tak Ci źle :P to może chciałbyś się wymienić na nowe 4/6 lub 5/8? ;)
Nie spoko, dupa juz się przyzwyczaiła ;)
Awatar użytkownika
luis
Posty: 340
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 08:59
Model: SW20
Generacja: REV3
Silnik: 3S-GTE
Lokalizacja: Warka

Re: Gwint BC Racing jak nowy 700km

Post autor: luis »

Gzybek pisze:
emteka pisze:
Gzybek pisze:Jak ja kupowałem to standardem było 6/8, a sobie dojebałem 8/12 i się zastanawiam co tak twardo ;)
Heh... skoro tak Ci źle :P to może chciałbyś się wymienić na nowe 4/6 lub 5/8? ;)
Nie spoko, dupa juz się przyzwyczaiła ;)
A plecy i zęby? :lol:
Gzybek
Posty: 27
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 16:35
Model: AW11
Generacja: REV2
Silnik: 3S-GE GEN3

Re: Gwint BC Racing jak nowy 700km

Post autor: Gzybek »

Powiedzmy otwarcie - Dentysta też musi mieć z czego żyć ;) a tak serio to nie ma jakiegoś dramatu, czasem jak jest lepsza droga to i hard wejdzie ;)
ODPOWIEDZ