tptd.pl
Re: tptd.pl
Ahh, ekstra wyglądają Emrki na torze!
Biała niszczy system
Biała niszczy system
- JohnCreasy
- Posty: 395
- Rejestracja: środa 19 mar 2014, 06:13
- Model: ZZW30 FL
- Silnik: 1zz
- Lokalizacja: Nasielsk
- Kontakt:
- Siwy
- Posty: 389
- Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 08:57
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: 1MZ-FE
- Lokalizacja: Szczecin
Re: tptd.pl
Tylko co z aerodynamiką nad którą tak ciężko pracowali żółci inżynierowie, a Kuba zaprzepaścił ich wysiłek klapą silnika z F40?
Wiadomo, można to zniwelować odpowiednim ustawieniem spoilera ale czy faktycznie czuć jakąś różnicę?
Wiadomo, można to zniwelować odpowiednim ustawieniem spoilera ale czy faktycznie czuć jakąś różnicę?
- GOLDI
- Posty: 1201
- Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: obecny
Re: tptd.pl
mysle ze spoiler duzo pomoże. ale to raczej moim zdaniem krok w przyszłość a i jeszcze jego podniesienie na rowni badz wyzej niz linia dachu. regulacje ma fajna..
Kubek dużo testuje, nastawów, zmian... wszystko na własnej skórze i wyciąga pewne wnioski wprowadzając kolejne zmiany. Nie da sie jednoznacznie stwierdzic ze kubek cos zjebal on sam to musi odczuc ostatnio deszczowy trackday za duzo na testy nie pozwolił a zmian pare wprowadził i sam jestem ciekaw jak zaowocuja w praktyce. m.in wiekszy camber z przodu
a i klapa mało istotna istotne co pod nia bedzie
Kubek dużo testuje, nastawów, zmian... wszystko na własnej skórze i wyciąga pewne wnioski wprowadzając kolejne zmiany. Nie da sie jednoznacznie stwierdzic ze kubek cos zjebal on sam to musi odczuc ostatnio deszczowy trackday za duzo na testy nie pozwolił a zmian pare wprowadził i sam jestem ciekaw jak zaowocuja w praktyce. m.in wiekszy camber z przodu
a i klapa mało istotna istotne co pod nia bedzie
- GOLDI
- Posty: 1201
- Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: obecny
Re: tptd.pl
swoja droga mysle ze kubek nieco mogl zawet poprawic. na mr2oc jest kilka topicow w ktorych analizowali aerodynamike
m.in
widac ze ze szyba powstaja zawirowania. byc moze pomocne sa ku temu by gorace powietrze z komory ciagnac w gore (co ma sens) za to bez sens to wsyzstkie te wloty kominowe boczne dzialaja wbrew logice o ile w ogole dzialaja a nie psuja wlasnie aerodynamiki
mr2 tez jakims cudem nie jest. cx na poziomie 0,31 nie jest rewelacyjny... nawet kalajbra miała niższy...
m.in
widac ze ze szyba powstaja zawirowania. byc moze pomocne sa ku temu by gorace powietrze z komory ciagnac w gore (co ma sens) za to bez sens to wsyzstkie te wloty kominowe boczne dzialaja wbrew logice o ile w ogole dzialaja a nie psuja wlasnie aerodynamiki
mr2 tez jakims cudem nie jest. cx na poziomie 0,31 nie jest rewelacyjny... nawet kalajbra miała niższy...
-
- Posty: 323
- Rejestracja: niedziela 23 mar 2014, 09:59
- Model: SW20
- Generacja: REV3
- Silnik: 3S-GE
- Lokalizacja: Krk
Re: tptd.pl
Ale calibra miała bude o sztywności gównolitu. W latach 90 z aut "sportowych najnizszy cx miała rx-7 FD 0,17 jesli sie nie myle.
- GOLDI
- Posty: 1201
- Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: obecny
Re: tptd.pl
tak rzeczywiście rozmowa tyczy sztywnosci nadwoziaBlindNomad pisze:Ale calibra miała bude o sztywności gównolitu. W latach 90 z aut "sportowych najnizszy cx miała rx-7 FD 0,17 jesli sie nie myle.
FD 0,17?
XL1 ma cx 0,189 ale to rok 2013 juz
nsx mial 0,30 w tamtych latach (a nawet dekade wczesniej wlasciwie)
FD miała cx roniwez jak mr2 na poziomie 0,31
- Kubek_KSJZ
- Posty: 870
- Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 18:55
- Model: Inny
- Generacja: REV5
- Silnik: benzynowy
Re: tptd.pl
Może ktoś się jeszcze skusi na 19.10, ostatni trackday w tym roku?
Póki co ja i emteka
http://www.tptd.pl/2014/17ed2014/17ed2014.php
Póki co ja i emteka
http://www.tptd.pl/2014/17ed2014/17ed2014.php
Re: tptd.pl
Panowie, było zacnie.