tptd.pl

Spotkania, spoty, imprezy oraz zloty
Awatar użytkownika
GOLDI
Posty: 1201
Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
Model: SW20
Generacja: REV1
Silnik: obecny

Re: tptd.pl

Post autor: GOLDI »

ahhh ta moja spalona zarówka postojówka :) dzieki zbieraczu truskawek :)
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

jakość jak zwykle :D z domofornu, oraz pomniejszona przez cmentarz na szybie ;) enjoy ;)
Kunis
Posty: 78
Rejestracja: środa 26 mar 2014, 12:49
Model: SW20
Silnik: 1ZZ

Re: tptd.pl

Post autor: Kunis »

Ahh, ekstra wyglądają Emrki na torze! :)
Biała niszczy system :oops:
Awatar użytkownika
JohnCreasy
Posty: 395
Rejestracja: środa 19 mar 2014, 06:13
Model: ZZW30 FL
Silnik: 1zz
Lokalizacja: Nasielsk
Kontakt:

Re: tptd.pl

Post autor: JohnCreasy »

Tak jak piszesz :)

Biała miażdży suty ;)
Awatar użytkownika
Siwy
Posty: 389
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 08:57
Model: SW20
Generacja: REV1
Silnik: 1MZ-FE
Lokalizacja: Szczecin

Re: tptd.pl

Post autor: Siwy »

Tylko co z aerodynamiką nad którą tak ciężko pracowali żółci inżynierowie, a Kuba zaprzepaścił ich wysiłek klapą silnika z F40? :P
Wiadomo, można to zniwelować odpowiednim ustawieniem spoilera ale czy faktycznie czuć jakąś różnicę? ;)
Awatar użytkownika
GOLDI
Posty: 1201
Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
Model: SW20
Generacja: REV1
Silnik: obecny

Re: tptd.pl

Post autor: GOLDI »

mysle ze spoiler duzo pomoże. ale to raczej moim zdaniem krok w przyszłość :) a i jeszcze jego podniesienie na rowni badz wyzej niz linia dachu. regulacje ma fajna..

Kubek dużo testuje, nastawów, zmian... wszystko na własnej skórze i wyciąga pewne wnioski wprowadzając kolejne zmiany. Nie da sie jednoznacznie stwierdzic ze kubek cos zjebal :) on sam to musi odczuc ;) ostatnio deszczowy trackday za duzo na testy nie pozwolił a zmian pare wprowadził i sam jestem ciekaw jak zaowocuja w praktyce. m.in wiekszy camber z przodu

a i klapa mało istotna ;) istotne co pod nia bedzie ;)
Awatar użytkownika
GOLDI
Posty: 1201
Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
Model: SW20
Generacja: REV1
Silnik: obecny

Re: tptd.pl

Post autor: GOLDI »

swoja droga mysle ze kubek nieco mogl zawet poprawic. na mr2oc jest kilka topicow w ktorych analizowali aerodynamike

m.in
Obrazek widac ze ze szyba powstaja zawirowania. byc moze pomocne sa ku temu by gorace powietrze z komory ciagnac w gore (co ma sens) za to bez sens to wsyzstkie te wloty kominowe boczne :) dzialaja wbrew logice o ile w ogole dzialaja a nie psuja ;) wlasnie aerodynamiki ;)

mr2 tez jakims cudem nie jest. cx na poziomie 0,31 nie jest rewelacyjny... nawet kalajbra miała niższy...
BlindNomad
Posty: 323
Rejestracja: niedziela 23 mar 2014, 09:59
Model: SW20
Generacja: REV3
Silnik: 3S-GE
Lokalizacja: Krk

Re: tptd.pl

Post autor: BlindNomad »

Ale calibra miała bude o sztywności gównolitu. W latach 90 z aut "sportowych najnizszy cx miała rx-7 FD 0,17 jesli sie nie myle.
Awatar użytkownika
GOLDI
Posty: 1201
Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
Model: SW20
Generacja: REV1
Silnik: obecny

Re: tptd.pl

Post autor: GOLDI »

BlindNomad pisze:Ale calibra miała bude o sztywności gównolitu. W latach 90 z aut "sportowych najnizszy cx miała rx-7 FD 0,17 jesli sie nie myle.
tak rzeczywiście rozmowa tyczy sztywnosci nadwozia :)

FD 0,17?

XL1 ma cx 0,189 ale to rok 2013 juz ;)
nsx mial 0,30 w tamtych latach (a nawet dekade wczesniej wlasciwie)
FD miała cx roniwez jak mr2 na poziomie 0,31
Awatar użytkownika
Kubek_KSJZ
Posty: 870
Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 18:55
Model: Inny
Generacja: REV5
Silnik: benzynowy

Re: tptd.pl

Post autor: Kubek_KSJZ »

Może ktoś się jeszcze skusi na 19.10, ostatni trackday w tym roku?

Póki co ja i emteka

http://www.tptd.pl/2014/17ed2014/17ed2014.php
Awatar użytkownika
emteka
Posty: 253
Rejestracja: wtorek 23 wrz 2014, 20:56
Model: Inny
Silnik: Czerwony

Re: tptd.pl

Post autor: emteka »

Panowie, było zacnie. :D

Obrazek

Obrazek
ODPOWIEDZ