Tylko co z aerodynamiką nad którą tak ciężko pracowali żółci inżynierowie, a Kuba zaprzepaścił ich wysiłek klapą silnika z F40?
Wiadomo, można to zniwelować odpowiednim ustawieniem spoilera ale czy faktycznie czuć jakąś różnicę?
mysle ze spoiler duzo pomoże. ale to raczej moim zdaniem krok w przyszłość a i jeszcze jego podniesienie na rowni badz wyzej niz linia dachu. regulacje ma fajna..
Kubek dużo testuje, nastawów, zmian... wszystko na własnej skórze i wyciąga pewne wnioski wprowadzając kolejne zmiany. Nie da sie jednoznacznie stwierdzic ze kubek cos zjebal on sam to musi odczuc ostatnio deszczowy trackday za duzo na testy nie pozwolił a zmian pare wprowadził i sam jestem ciekaw jak zaowocuja w praktyce. m.in wiekszy camber z przodu
swoja droga mysle ze kubek nieco mogl zawet poprawic. na mr2oc jest kilka topicow w ktorych analizowali aerodynamike
m.in widac ze ze szyba powstaja zawirowania. byc moze pomocne sa ku temu by gorace powietrze z komory ciagnac w gore (co ma sens) za to bez sens to wsyzstkie te wloty kominowe boczne dzialaja wbrew logice o ile w ogole dzialaja a nie psuja wlasnie aerodynamiki
mr2 tez jakims cudem nie jest. cx na poziomie 0,31 nie jest rewelacyjny... nawet kalajbra miała niższy...