tptd.pl
- gzoom
- Posty: 373
- Rejestracja: środa 26 mar 2014, 06:40
- Model: ZZW30
- Silnik: 1ZZ-FE
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: tptd.pl
Film: https://youtu.be/VKsBe7AdH8o. Akcja w ostatnich sekundach.
- Kubek_KSJZ
- Posty: 870
- Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 18:55
- Model: Inny
- Generacja: REV5
- Silnik: benzynowy
Re: tptd.pl
Grubo:) a szkoda bo mogl byc dobry czas z tego kolka.
Re: tptd.pl
już witał się z gąską - jest mozliwośc podłożenia danych z harrego?
- gzoom
- Posty: 373
- Rejestracja: środa 26 mar 2014, 06:40
- Model: ZZW30
- Silnik: 1ZZ-FE
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: tptd.pl
Niesety, uruchomiłem Harrego ale później aplikację do monitorowania opon i okazało się, że Harry w tle nie działa-więc nie mam żadnych porządnych danych. Ogólnie weekend do bani, w sobotę nie dość, że nie dało się jeździć, to jeszcze zarobiłem karę 1000PLN za wyprzedzanie w zakręcie-niezamierzone, nieplanowane, no ale jakoś tak wyszło że zawalidroga pojechał po zewnętrznej na babajadze a ja już byłem na wewnętrznej i niezręcznie mi było hamować.
Re: tptd.pl
Sprawdzaj punkty bazowe czy buda prosta i czas zacząć szukać blach w kolorze na alledrogo.
Głowa do góry. Ważne że kierownik cały.
Głowa do góry. Ważne że kierownik cały.
Drive It Like You Stole It
Re: tptd.pl
drogo nas ten nałóg kosztuje
picie wyszło by taniej
picie wyszło by taniej
- GOLDI
- Posty: 1201
- Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 20:25
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: obecny
Re: tptd.pl
zdrowo przyjeba*es... o ile driver bez szwanku wyszedl to sprzet sie odbuduje zlapales pobocze czy opona nie skleila?
Re: tptd.pl
W lotnictwie mówi się, że każde lądowanie jest dobre, jeżeli pilot i pasażerowie wychodzą bez szwanku. W tym przypadku mam takie samo zdanie. Lądowanie w botanice, ale pilot cały. Blachy da się naprawić, pilota byłoby trudniej.
Drop a gear and disappear....
- gzoom
- Posty: 373
- Rejestracja: środa 26 mar 2014, 06:40
- Model: ZZW30
- Silnik: 1ZZ-FE
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: tptd.pl
Szczerze mówiąc, nie wiem, jak to się stało. Jak zwykle przyhamowałem przed zakrętem i wszedłem w niego już z nogą w podłodze. W pewnym momencie poczułem, że tył zaczyna mnie wyprzedzać, a gdy chciałem skontrować, kierownica była ciężka jakby kręcić na postoju slikami bez wspomagania. I już wiedziałem że po ptokach Zgaduję, że przed wyjazdem na tor trochę podniosłem ciśnienie w kołach po sobotnich jazdach (miałem opuścić po pierwszej sesji), i parząc na temperaturę opon nie zwróciłem uwagi na ciśnienie, mogło być za wysokie. Kierownik cały, auto się odbuduje - albo zrobi nowe, co taniej, w końcu na liczniku już 245kkm, i może w przyszłym roku znów pojeżdżę. Czuję, że 1:59 było w zasięgu ręki już w sobotę (Harry był często "na zielonym", tylko zawsze na kogoś trafiałem po drodze), a wysokie 1:58 nie jest całkiem nieosiągalne.
Re: tptd.pl
Drive It Like You Stole It