Yojimbo pisze:Jakbym słyszał swoją skrzynię ;d Fajnie V6 brzmi
No niestety albo zejeście z obrotów jest teraz ustawione ze zbyt dużą zwłoką albo potrzebny jest remont bo w tej drugiej skrzyni E153 w której mam dłuższe przełożenia tego problemu nie było.
V6 rzyczywiście brzmi godnie, zwłaszcza z VVti
gzoom pisze:Niezła walka, przyjemnie się ogląda, choć osobiście jeszcze bym się nie zdecydował na takie ściganie w tłumie
Co tak pika czasami, koniec baterii?
Jak to jest że na większości filmików nie słychać pisku opon? Moje piszczały makabrycznie w każdym zakręcie, choć trzymały - przynajmniej nie czuć żeby przód czy tył uciekał, jadą jak przyklejone - i piszczą wniebogłosy. Słaba guma (DET 2002r.
), nadwrażliwe ucho czy technika jazdy do poprawy?
Piszczy warning temp wody bo za nisko był ustawiony (100st)
Mówi się, że jak opony piszczą to zjebało się zakręt ale czy tak jest zawsze? Myślę, że niekoniecznie bo federale 595R-SR oprócz tego, że był drętwą oponą to piszczał bardziej niż r888 czy v70a.
DOT2002 to lepiej oddać na asfalt bo szkoda np żeby kiedyś z jej winy nie skończyć trackday'a bo druty wyjdą
Yojimbo pisze:Pikają "autogejdże" czyli warningi na wskaźnikach. Pewnie temp oleju. Gzoom - na takiej starej oponie to aż wstyd jeździć, popraw się!
JW. peaki były woda ~100st / olej ~110st w misce