tptd.pl

Spotkania, spoty, imprezy oraz zloty
Awatar użytkownika
Kubek_KSJZ
Posty: 870
Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 18:55
Model: Inny
Generacja: REV5
Silnik: benzynowy

Re: tptd.pl

Post autor: Kubek_KSJZ »

Ktoś chętny? Ja będę cisnął na swój nowy rekord jak pogoda pozwoli :)
Obrazek
Awatar użytkownika
JohnCreasy
Posty: 395
Rejestracja: środa 19 mar 2014, 06:13
Model: ZZW30 FL
Silnik: 1zz
Lokalizacja: Nasielsk
Kontakt:

Re: tptd.pl

Post autor: JohnCreasy »

No dobra bo już nie mogę wytrzymać...czy tylko mi ucina zdjęcia w pionie? Czy mam coś źle ustawione?

Zawsze chciałem wbić na tor ale myślę,że dopóki silnik jest w stanie agonalnym i nie mam zapasowego to jednak odpuszczę :P
Awatar użytkownika
gzoom
Posty: 373
Rejestracja: środa 26 mar 2014, 06:40
Model: ZZW30
Silnik: 1ZZ-FE
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: tptd.pl

Post autor: gzoom »

Nowy rekord 2:07.923. Wrażeń tyle, że chyba książkę napiszę, tylko kto ją przeczyta ... :D
Pic's or it didn't happen:
https://www.youtube.com/watch?v=3COjZgpADNc
Awatar użytkownika
Kubek_KSJZ
Posty: 870
Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 18:55
Model: Inny
Generacja: REV5
Silnik: benzynowy

Re: tptd.pl

Post autor: Kubek_KSJZ »

Poprawiłem czas 8-)

MR2 sw20 FTW! :D

1:50.054

http://youtu.be/1AgkBMxqkl0 (trochę prędkości GPS pokazuje z opóźnieniem:/)
Awatar użytkownika
gzoom
Posty: 373
Rejestracja: środa 26 mar 2014, 06:40
Model: ZZW30
Silnik: 1ZZ-FE
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: tptd.pl

Post autor: gzoom »

Gratulacje :) Co za geniusz poustawiał pochołki, które później fruwały po torze?
Awatar użytkownika
Kubek_KSJZ
Posty: 870
Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 18:55
Model: Inny
Generacja: REV5
Silnik: benzynowy

Re: tptd.pl

Post autor: Kubek_KSJZ »

Podziekowal, zrobil sie apetyt na przelamanie 1:50 :)
Jak widac na onboardzie bylo to to zrobienia bez pacholka i uslizgu na jednym z zakretow.

Była to edycja z WST więc w ostatniej sesji jest robiony wyścig, start lotny.

Tu onboard Integry z Team JHM i fajnej walki ze mną, ciężko było 8-)

https://www.youtube.com/watch?v=FwDAKcfdYSk

Potem wrzucę film z mojej perspektywy
Awatar użytkownika
gzoom
Posty: 373
Rejestracja: środa 26 mar 2014, 06:40
Model: ZZW30
Silnik: 1ZZ-FE
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: tptd.pl

Post autor: gzoom »

Kubek_KSJZ pisze:Jak widac na onboardzie bylo to to zrobienia bez pacholka i uslizgu na jednym z zakretow.
Zauważyłem, na pewno coś jeszcze urwiesz.
Kubek_KSJZ pisze:Była to edycja z WST więc w ostatniej sesji jest robiony wyścig, start lotny.
Wygląda bardzo stresująco, musicie się chłopaki lubić że tak się do siebie tulicie :D Pachołek leżący na "kukurydzy" spotyka zasłużony koniec z ręki tej Hondy ;)
Awatar użytkownika
Yojimbo
Posty: 674
Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 13:54
Model: AW11
Generacja: REV2
Silnik: 3S-GTE

Re: tptd.pl

Post autor: Yojimbo »

Genialna walka, ale co tam jest w tej integrze i na jakich oponach Ty jechałeś?
Adameczek
Posty: 15
Rejestracja: piątek 21 mar 2014, 09:23
Model: SW20
Generacja: REV2
Silnik: 3sge

Re: tptd.pl

Post autor: Adameczek »

Gratulacje - świetna jazda.. do tego w takich warunkach,
filmik z hondy robi mega wrażenie - trochę popłoch tam robiliście ;)
Pozdrowienia!
Awatar użytkownika
Kubek_KSJZ
Posty: 870
Rejestracja: czwartek 27 mar 2014, 18:55
Model: Inny
Generacja: REV5
Silnik: benzynowy

Re: tptd.pl

Post autor: Kubek_KSJZ »

gzoom pisze:
Kubek_KSJZ pisze:Jak widac na onboardzie bylo to to zrobienia bez pacholka i uslizgu na jednym z zakretow.
Zauważyłem, na pewno coś jeszcze urwiesz.
Adameczek pisze:Gratulacje - świetna jazda.. do tego w takich warunkach,
filmik z hondy robi mega wrażenie - trochę popłoch tam robiliście ;)
Pozdrowienia!
Yojimbo pisze:Genialna walka, ale co tam jest w tej integrze i na jakich oponach Ty jechałeś?
Dzięki :)
Jechałem na full silcku, im dłużej tym bardziej ślisko było ale jeszcze bez tragedii.
Integra to też oczywiście trówka, nie znam jeszcze mocy, jednak kierownik od mnie bardziej jest ogarnięty, pięknie działa mu skrzynia, masy będzie miał z 300kg mniej od mnie (ja mam 1200kg bez paliwa).

Popłoch może nie - byli też szybsi ale zabawa była super.

Zdecydowanie u mnie to poprawy nadal technika bo to zawsze można poprawić ;), skrzynia zgrzyta mi przy szybszych zmianach na 4 i 5tce, docisk na tył by się przydał bo na szybkich łukach już trzeba trzymać go w ryzach i silnik wymaga dostrojenia bo to jeszcze nie jest to na co go stać.
Redukcja masy samochodu to już na zimę, przynajmniej te 50kg chciałbym ją odchudzić.
ODPOWIEDZ