Witam,
Razem z firmą SilverProject zrobiliśmy regulowane górne mocowania do SW20
Jeśli ktoś będzie zainteresowany to podaję link do strony:
https://silverproject.eu/produkt/camber ... -mr2-sw20/
Górne mocowania, regulowane. Przód i Tył SW20
- Maciekmr2
- Posty: 664
- Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 10:58
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: 3S-GTE
- Lokalizacja: Warszawa
Górne mocowania, regulowane. Przód i Tył SW20
MR2 - Mid-engine, Rear-wheel drive, two-seater
-
- Posty: 323
- Rejestracja: niedziela 23 mar 2014, 09:59
- Model: SW20
- Generacja: REV3
- Silnik: 3S-GE
- Lokalizacja: Krk
Re: Górne mocowania, regulowane. Przód i Tył SW20
Cena jest za same przody czy przód i tył?
Czy sam topmount jeszcze dodatkowo obniża?
Czy sam topmount jeszcze dodatkowo obniża?
- Maciekmr2
- Posty: 664
- Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 10:58
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: 3S-GTE
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Górne mocowania, regulowane. Przód i Tył SW20
Link jest tylko do przednich, tylne będą wkrótce na stronie.
Wysokość jest identyczna z oryginalem.
Wysokość jest identyczna z oryginalem.
MR2 - Mid-engine, Rear-wheel drive, two-seater
-
- Posty: 410
- Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 12:44
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: V6 & 3S-GTE
Re: Górne mocowania, regulowane. Przód i Tył SW20
Ciekawy produkt czekamy na więcej 

- Yojimbo
- Posty: 674
- Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 13:54
- Model: AW11
- Generacja: REV2
- Silnik: 3S-GTE
Re: Górne mocowania, regulowane. Przód i Tył SW20
Ooo bardzo fajne, szkoda, że nie przewidziano wycięcia w którymś z boków płytki, żeby zamiast negatywu - wyregulować kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy.
- Maciekmr2
- Posty: 664
- Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 10:58
- Model: SW20
- Generacja: REV1
- Silnik: 3S-GTE
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Górne mocowania, regulowane. Przód i Tył SW20
Są otwarci na propozycję, myślę, że pomogą Ci w tej kwestii.Yojimbo pisze:Ooo bardzo fajne, szkoda, że nie przewidziano wycięcia w którymś z boków płytki, żeby zamiast negatywu - wyregulować kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy.
MR2 - Mid-engine, Rear-wheel drive, two-seater