culmen pisze:Przydałaby się do nich szersza felga niz 7. Nawet 225 na 7 srednio lezy. Odnosnie opon avonu to trzeba by do Roberta zadzwonic co poleci.
na time attack bym rozmyslał czy za wąska ale do dragu niema to znaczenia , ja upalalem federal rs-r 235/40r18 na feldze 18x7.5.. i nic nadzywczajnego nie zauważyłem
WojtekMR pisze: ale sporo jest 15stek w 8-9 calach które będą lżejsze od wypasionych nawet 17stek
jakie 15? 15 cali konczy sie na 7" przy normalnym et , są do kupienia 15x8/9 ale z et 20 lub 0 i dlatego zrezygnowałem z 15 a szkoda
cały problem (przynajmiej u mnie) jest to że chciałbym jakieś wypasione, firmowe graty nie płacąc za to odpowiednich pieniędzy
i tak w teorii wiem że felgi powinny być niedrogie i łatwe w dokupieniu w przypadku uszkodzenia a szukam jakiś głupich jdm-owych rarytasów czy dtc w dziwnych konfiguracjach...
tinuviel pisze:
Tewje - u Ciebie te 17tki nie trą nigdzie w żadnej sytuacji? Jak auto nurkuje gdy mocno dohamowuje przed zakrętem też nic?
Nim wymieniłem amortyzatory to opony faktycznie mi tarły podczas przejeżdżania przez większe nierówności czy dohamowaniach. Ale teraz jest ok. Tylko mam tali profil - 205/40. Oryginalny z sugestią Toyoty
tinuviel pisze:
Tewje - u Ciebie te 17tki nie trą nigdzie w żadnej sytuacji? Jak auto nurkuje gdy mocno dohamowuje przed zakrętem też nic?
Nim wymieniłem amortyzatory to opony faktycznie mi tarły podczas przejeżdżania przez większe nierówności czy dohamowaniach. Ale teraz jest ok. Tylko mam tali profil - 205/40. Oryginalny z sugestią Toyoty
aaaa, jak tak to ok
Z moich skromnych doświadczeń wynika nadal że koła do MR2 to koszmar, trzeba by pozbyć się 4x100 na rzecz czegoś bardziej popularnego. Finalnie z tego co wygrzebałem i co wpasowuje się w mój gust to Team Dynamics Pro Race 1.2 wyglądają dobrze a to dlatego że mają szeroooooki zakres ET dla 4x100. Można u Nich dostać np. 17tkę, 4x100, 8cali, ET45 i tak samo dobrać sobie 16tkę odpowiednią na przód. Tylko ta cena... :/
przyznaję się że w związku z tym że błotniki są przykręcane (a i tak mam poobijane auto) nie bardzo przejmuję się rościągnięciem nadkoli (właściwie to dokupiłem 2szt dtc 8x15 et25 i na wiosnę zobaczę jak będzie jeździć z 17mm dystansem )
ps. właściwie dopóki 225 wystarczają to nie ma co utrudniać sobie życia - szersze będą stwarzać problem niezależnie od specyfikacji felgi
225/40/17 ma vce mistrz polski rwd w mr2 z k20 ponad 400 koni a daje radę tzn.z trakcja -z tego co widziałem.Fakt w dragu nie zakrętów wiec obcieranie nie jest tak problematyczne jak na torze.