Witam wszystkich,
wystawiam na sprzedaż swoją AW11. Poliftowa, wersja europejska, targa, czarna, rocznik 1989. Chcę w miarę dokładnie wszystko opisać, więc zapraszam zainteresowanych do lektury To po kolei:
SILNIK:
Standardowy 4A-GE na przepływomierzu, pełny remont w 2012 z wymianą rozrządu (pobierał olej, ale nie w katastroficznych ilościach) , zalany pełnym syntetykiem Royal Purple 5W30 HPS. Przewody zapłonowe STI, dedykowane (o takie http://twosrus.com/catalog/product_info ... cts_id=359). Żadnych problemów z nim nie ma, jest jeden malutki wyciek z pod aparatu zapłonowego pomimo nowej uszczelki.
UKŁAD WYDECHOWY:
Robiony na zamówienie wydech 2,25 cali z kwasówki z możliwością włożenia silencer'a (w cenie ). Kolektor miał pęknięcie w standardowym dla tego modelu miejscu, zaspawany.
UKŁAD NAPĘDOWY:
Seria, skrzynia zalana Royal Purple Max Gear 75W90. Nie zgrzyta, biegi nie wypadają, sprzęgło się nie ślizga.
ZAWIESZENIE:
Seria, jakieś gumy z przodu były wymienione na poliuretany (drążków reakcyjnych chyba, nie pamiętam już), ogólnie wszystko wymieniane na czas.
UKŁAD HAMULCOWY:
Seria oprócz przewodów w stalowym oplocie HEL dedykowanych. Tarcze, klocki i wszystkie gumki wymienione na nowe rok temu, działają bardzo dobrze.
KOŁA:
Lato: Enzo H + Toyo T1R 195/50/R15 - jedna z opon zaczęła w tym sezonie trochę bić, ogólnie to raczej jeszcze sezon-dwa i do wymiany.
Zima: Stalówki 14 + jakieś Klebery.
Oprócz tego mam seryjne felgi 14 (te z okrągłymi otworami).
CAR AUDIO:
Bez szału, wiadomo. Jakieś radio Sony CD/MP3 z line-in bez USB, głośniki z przodu Sony (nie pamiętam modelu, ale na pewno nie hi-end ), z tyłu seria, pod siedzenia wepchnąłem trójdrożne Boschmanny .
ZEWNĄTRZ:
Seria, dodane oryginalne nakładki na progi. Poprzedni właściciel z niezrozumiałych dla mnie przyczyn wymienił kierunkowskazy boczne na tę z BMW. Póki co nie ruszałem tego.
ŚRODEK:
Seria, w stanie bardzo dobrym, siedzenia po zakupie wymieniłem na nowe OEM welurowe, bo stare były w paskudnej zniszczonej skórze. Uszczelki targi ciekną minimalnie, ale tylko gdy się je zakłada szybko i bez ustawienia, jak się spędzi z 10 sekund więcej, to nie ciekną.
To teraz mankamenty:
Auto dwa lata temu przeszło remont blacharki i było całe lakierowane w ten sam kolor - nadkola, progi i inne neurologiczne miejsca dopadała rdza. Blacharz się spisał w miarę, ale lakiernik totalnie spieprzył sprawę, więc nadaje się do polerki/poprawek. Rdza zresztą też już próbuje wrócić. Postaram na zdjęciach pokazać problemowe miejsca.
Światła cofania nie działają - czujnik zmarł. Postaram się to naprawić.
Ręczny z jednej strony nie trzyma - jak wyżej.
Zabezpieczenie antykorozyjne podwozia po dwóch latach już warto powtórzyć.
No i wyżej wymieniona bijąca opona (przy prędkości 130 zaczyna bić).
Ogólnie starałem się bardzo dbać o auto, większość napraw robiłem u Gywer'a, wszystko wymieniane było na czas.
Przegląd jest do 6 maja 2015, OC do 8 lipca 2014.
CENA:
11 000 PLN, dla klubowiczów oczywiście zniżka. Wolałbym oddać auto w ręce miłośnika.
Kontakt:
tel. 695-557-865
mail [email protected]
Zdjęcia nowsze tu:
https://plus.google.com/photos/11765216 ... MjZpdvv5AE
Sprzedam MR2 AW11 1989
-
- Posty: 3
- Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 16:07
- Model: Inny
- Generacja: REV2
- Silnik: 4A-GE
- Lokalizacja: Warszawa
Sprzedam MR2 AW11 1989
Ostatnio zmieniony wtorek 17 cze 2014, 09:02 przez Tail, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: czwartek 20 mar 2014, 16:07
- Model: Inny
- Generacja: REV2
- Silnik: 4A-GE
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Sprzedam MR2 AW11 1989
Są w końcu zdjęcia z dzisiaj (16.06). To co się zmieniło to kupiłem nowe opony Uniroyal RainExpert i założyłem seryjne felgi.
https://plus.google.com/photos/11765216 ... MjZpdvv5AE
https://plus.google.com/photos/11765216 ... MjZpdvv5AE