Ja wiem czy ciekawsze? Jak pamiętam jak tam jechałem to był mój pierwszy w życiu td i byłem cały mokry żeby tylko w jakiegoś GT-R czy inne Quatroporte się nie wpakować (a była tam wolna amerykanka, nie takie ścisłe zasady jak w tptd) ale jak oglądam filmik z jazdy https://www.youtube.com/watch?v=oLSZn29yQ8c#t=3m40s to zasypiam przy pierwszym zakręcie Ale może apetyt rośnie w miarę jedzenia, komu znudził się TP i ma szybszy samochód może się dobrze bawić w Brnie
gzoom pisze:Ja wiem czy ciekawsze? Jak pamiętam jak tam jechałem to był mój pierwszy w życiu td i byłem cały mokry żeby tylko w jakiegoś GT-R czy inne Quatroporte się nie wpakować (a była tam wolna amerykanka, nie takie ścisłe zasady jak w tptd) ale jak oglądam filmik z jazdy https://www.youtube.com/watch?v=oLSZn29yQ8c#t=3m40s to zasypiam przy pierwszym zakręcie Ale może apetyt rośnie w miarę jedzenia, komu znudził się TP i ma szybszy samochód może się dobrze bawić w Brnie
Dla mnie ciekawszy bo szybszy, bardziej techniczny, szerszy, dłuższy, różnica wzniesień aż 74 metry (tp płaski jak stół :/), może Ci dłużyło bo auto wolne MRSem pewnie miałbyś więcej funu -> http://youtu.be/beS218yeozA
Ogólnie jest torem bardziej z prawdziwego zdarzenia w porównaniu do TP.
Wolna amerykanka? Raczej nie reguła, nie spotkałem się by była większa niż na TP ale byłem w Brnie tylko trzy razy.
Moja W30 ma podobne osiągi jak Lexus IS200 którym nakręciłem ten film W szybszym samochodzie prawie każdy tor daje więcej przyjemności
Na tptd była odprawa, podkreślane kilka razy zasady, pseudo zdawanie egzaminu itp. Na td w Brnie na którym ja byłem podjeżdżałeś, płaciłeś, jechałeś i wypad, zrób miejsce dla następnych. Żadnego "nie wyprzedzać w zakrętach, nie przekraczać linii wjazdu z serwisu" itp.
wydaje mi się, że zasady obowiązujące na torach są stałe to tak jak z netykietą na forach interntowych (zresztą i tak nie przestrzeganą) ale o pewnych rzeczach oczywistych po prostu się nie rozmawia bo nie wypada a Polska to już taki dziwny kraj...