Wiśniowa Merry 2

Wiśniowa Merry 2

Posted by on Mar 23, 2014 in Nasze Auta | 0 comments

MARKA: TOYOTA

MODEL: MR2 Rev2

SILNIK: 3S-GTE
– zimniejsze świece NGK

UKŁAD DOLOTOWY:
– Filtr stożkowy Fujita
– większy IC chinol z orurowaniem
– większy wiatrak na IC
– fan shroud i backing plate własnego projektu
– BOV
– MBC Turbosmart

UKŁAD WYDECHOWY:
– decat downpipe
– turbo CT20b
– tłumik Custom 3 cale by SSG

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
– wiatraki na chłodnicy odpalane na „guzik Madzi”

UKŁAD NAPĘDOWY:
– skrzynia E153 z LSD
– sprzęgło Exedy OEM
– poliuretanowe wkłady poduszek silnika kirkosaurus przód + tył

ZAWIESZENIE: 
– poliuretany Prothane
– sprężyny TEIN S.Tech (mega mega mega twarde…)
– lekkie felgi Racing Sparco 17×8 i 17×9
– podkładki w magiel zwiększające skręt

UKŁAD HAMULCOWY: 
– seria

BODY-KIT: 
– wloty boczne carbon
– tylny spojler aeroware (?)

ŚRODEK: 
– wskaźnik Boost Autogauge SM Peak
– short shifter
– gałka biegów TRD style

CAR-AUDIO: 
– jakieś głośniki
– trochę dołożonych mat bitumicznych tu i ówdzie

INNE:
– łożyska w cięgnach wybieraków zmiany biegów
– mikro łożysko zamiast metalowego klocuszka wybieraka biegów
– klasyk: magnetyczny korek spustowy oleju
– wywalona klima

MOC:
209 km / 285 Nm @ 0,6b? – po zakupie, przed modami
250 km / 345 Nm @ 0,9b – 2013 na seryjnym tłumiku heh

ZDJĘCIA:

8458622801_f2c3e0059d 8459728968_be9ce72d6c 8458623573_193f41ebf9

 

Więcej:

http://forum.mr2cp.pl/viewtopic.php?f=14&t=12

Post a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *