Luis – 3S-GTE (rev.3)

Luis –  3S-GTE (rev.3)

Posted by on Lip 19, 2015 in Nasze Auta | 0 comments

2 IMAG0433_1 IMAG0434_1

 

Model – Mr2 SW20 rev.3
Silnik : 3S-GE –>3S-GTE gen.3 245 hp.

Modyfikacje i zmiany w silniku :
1.Świece NGK BKR7EIX – kpl. 4szt
2. Metalowa uszczelka pod głowice Toyota
3.Szpilki głowicy ARP
4.Kute tłoki Wiseco
5.Kute korby Eagle
6.Cały komplet uszczelek Toyota
7.Kpl rozrząd Toyota (napinacz, rolki, pasek)
8.Pompa wody Toyota
9.Pompa oleju Toyota
10.Panewki Clevite (komplet: główne, korbowe, oporowe)
11.Pompa paliwowa Walbro 255 HP + zestaw montażowy do MR2
12.Uszczelniacze zaworowe Ferrea
13.Przewody Magnecor KV85
14.Do tego jeszcze została zrobiona obróbka bloku i głowicy (wymiana uszczelniaczy, zaworów i prowadnic, dotarcie zaworów, ustawienie luzów zaworowych)
15.Szpilki do korbowodów

Dolot:
1.Blow off valve HKS SSQV
2.CT20b
3.IC bardzo dobrze wszystkim znany większy i wydajniejszy chińczyk + orurowanie GT4
4.Filtr K&N

Wydech:
1.BerkTechnology Downpipe
2.Szpilki do kolektora wydechowego
3.Wydech Mongoose
4.Kolektor wydechowy seria

Układ napędowy :
1.Sprzęgło Exedy – mocniejszy zamiennik serii
2.Skrzynia z 3sgte gen3 ze szperą

Zawieszenie +koła :
1.Zawieszenie gwintowane BC Racing BR RH
2.Komplet poliuretanów
Więc tak, w zestawie jest:
2x wahacz przedni
2x drążek wzdłużny przedni
2x stabilizator przedni
2x wahacz tylny
4x wahacz wleczony tylny
2x stabilizator tylny
3.Felgi 17″ 5Zigen Pro Racer+. Na przód 17×7,5 et 35, na tył 17×8,5 et 38
4.Opony Toyo T1R – Na przód 205/45/17— Tył 245/40/17

Elektronika :
1.Słupek na wskaźniki 3x60mm – to nie elektronika, ale niech tam…
2.Wskaźniki Defi BF – EGT, boost, ciśnienie oleju, centralka (podśw. niebieskie) – oryginał.
3.Standalone Apexi Power FC—–07.02.2015 zmiana na EMU Ecumaster
4.EBC Greddy Profec B-Spec II

Inne :
1.Short Shifter
2.Regeneracja zacisków hamulcowych + piaskowanie i malowanie proszkowe
3.Wypiaskowana i pomalowana na czerwono pokrywa zaworów:D
4.Klapa silnika z wersji turbo
5.Białe światła pozycyjne
6.Białe kierunki
7.Uszczelki targi – ASO
8.I wiele innych, których nie pamiętam…

Po tym wszystkim auto zostało wystrojone i oto pokazał się wynik, który wszyscy doskonale znają.
Czyli dwieście parę koni, a dokładnie 297hp@6132rpm i 392,3nm@4881rpm

Rok 2013 – malowanie całego auta + zlikwidowanie wszelkich ognisk korozji oraz zabezpieczenie antykorozyjne. Kolor oryginał.

Po złożeniu tego wszystkiego w całość, emerka wskoczyła na rolki i oto co wyszło.
1 pomiar – 388,8 hp – 411,4nm
2.pomiar – 398,6 hp – 471,8 nm
3.pomiar – 409,1 hp@6454rpm – 491 nm@5466rpm

 

Po więcej zapraszam:

http://forum.mr2cp.pl/viewtopic.php?t=32

Post a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *